تاریخ انتشار: 1397/08/28 10:46
کد خبر: 121232

انتقاد تند سرمربی بلژیکی‌ها از عملکرد شاگردانش

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک بعد از شکست دیروز تیمش مقابل سوئیس در لیگ ملتهای یوفا از عملکرد شاگردان خود به تندی انتقاد کرد.
انتقاد تند سرمربی بلژیکی‌ها از عملکرد شاگردانش

بلژیک دیروز در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای اروپا در مقابل سوئیس قرار گرفت و با یک شکست شگفت‌انگیز که با نتیجه‌ی 5-2 اتفاق افتاد باعث شد سرمربی بلژیکی‌ها روبرتو مارتینز بعد از بازی به انتقاد تند از عملکرد شاگردانش پرداخته و اعلام کند که بازیکنان بلژیک در جریان بازی از جایی به بعد کنترل خود بر بازی را از دست دادند و دیگر نتوانستند دوباره بر میدان حاکم شوند.

 

در جریان بازی دو تیم که در شهر لوزرن سوئیس برگزار می‌شد بلژیک با دو گل از تورگان هازارد ابتدا از حریف پیش افتاد ولی تیم میزبان موفق شد در همان نیمه‌ی اول از بلژیک پیش بیفتد و به رختکن برود. سوئیسی‌ها در نهایت با حساب 5-2 پیروز شدند و با کسب این پیروزی به فینال لیگ ملتهای یوفا راه یافتند.

 

حارص صفروویچ برای سوئیس هت‌تریک کرد و دو گل دیگر این تیم توسط ریکاردو رودریگز از روی نقطه‌ی پنالتی و نیکو الودی به ثمر رسید و ژردان شقیری ستاره‌ی بزرگ سوئیسی‌ها هم در این بازی دو پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.

 

مارتینز بعد از پایان بازی از عملکرد تیمش در شروع بازی راضی بود ولی گفت که بلژیکی‌ها بعد از دو گلی که به ثمر رساندند کنترل بازی را راحت از دست دادند و دیگر هرگز نتوانستند آن را دوباره بدست بیاورند.

 

مارتینز در مصاحبه‌ی خود بعد از بازی گفت:" ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و دو گل زدیم و تا زمان به ثمر رسیدن دو گل‌مان کنترل بازی را کاملاً در اختیار داشتیم. ولی اتفاقی که بعد افتاد به نظر من جزئی از ذات فوتبال است. چرا که بازی ما و سوئیس در واقع در حکم یک فینال بود. سوئیس مجبور بود با همه‌ی بازیکنانش حمله کند و به ما فشار بیاورد. پنالتی‌ای که برای حریف گرفته شد حس و حال ما را عوض کرد. ما بعد از آن دیگر خوب دفاع نکردیم و فضاهای زیادی به سوئیسی‌ها تقدیم کردیم".

 

مارتینز در ادامه گفت:" وقتی نتیجه‌ 2-1 بود باید سعی می‌کردیم دوباره کنترل بازی را بدست بگیریم ولی نتوانستیم این کار را بکنیم و این برای من واقعاً ناراحت‌کننده است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epbep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب تیم بلژیک در بازی با سوئیس