تاریخ انتشار: 1397/08/28 11:14
کد خبر: 121227

ترکیب احتمالی آلمان برای جدال با هلند لو رفت

آلمان امروز در حالی به مصاف هلند می‌رود که در لیگ ملتهای یوفا سقوط کرده ولی بازی با هلند برای ژرمنها همیشه حیثیتی بوده است.
ترکیب احتمالی آلمان برای جدال با هلند لو رفت

شاگردان یواخیم لوو امروز در حالی در گنزل‌کیرشن به مصاف هلند می‌روند که سقوط‌شان به لیگ B رقابتهای لیگ ملتهای یوفا قطعی شده و این بازی در چهارچوب این رقابتها برای آنها تشریفاتی خواهد بود. اما کیست که نداند که بازیهای آلمان و هلند برای هر دو کشور جنبه‌ی حییثیتی داشته و آلمانها مسلماً بدون دست‌کم گرفتن این بازی برای گرفتن انتقام از نارنجی‌پوشان به میدان خواهند رفت. از طرف دیگر آلمانی‌ها اعلام کرده‌اند که این بازی برایشان حکم یک بازی دستگرمی پیش از شروع رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپای 2020 خواهد بود.

یواخیم لوو دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت که اگر مارکو رویس همچنان به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی پایی که باعث شد نتواند در بازی دوستانه مقابل روسیه به میدان برود، درد بکشد، ریسک نخواهد کرد و او را به میدان نخواهد فرستاد. با توجه به اینکه در آن بازی دوستانه کای هاورتز 19ساله در پست بازیکن شماره‌ی 10 نمایش درخشانی داشت به نظر می‌رسد کادر فنی مانشافت از این بابت نگرانی چندانی نخواهد داشت. از سوی دیگر به نظر می‌رسد یوناس هکتور هم آماده شده و می‌تواند در پست دفاع چپ به میدان برود و این برای یواخیم لوو خبر خوشی خواهد بود.

لوو در کنفرانس خبری خود از بازیکنان کهنه‌کار تیمش تونی کروس، متس هوملس و توماس مولر تعریف و تمجید کرد. این سه نفر به احتمال زیاد در مقابل هلند بازی خواهند کرد، به خصوص مولر که در آستانه‌ی رسیدن به رکورد صدمین بازی ملی برای مانشافت قرار دارد. لوو به احتمال زیاد به او فرصت رسیدن به این رکورد را خواهد داد هر چند مشخص نیست که آیا مولر از ابتدا به میدان خواهد رفت یا به عنوان یار تعویضی به زمین فرستاده خواهد شد. مولر چه در بایرن مونیخ و چه در تیم ملی آلمان در پست خود با یک حریف قدر مواجه است: سرژ گنابری آماده که برای بازی او در پست وینگر راست، چه در بایرن و چه در تیم ملی مشکل‌ساز شده است.

لوو در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که از نظر سیستم و آرایش تیمی، ممکن است با سه دفاع یا چهار دفاع به میدان برود و هنوز در این مورد به تصمیم قطعی نرسیده است. ولی او به احتمال زیاد از چهار دفاع استفاده خواهد کرد: هوملس و سوله در وسط و گینتر و هکتور در کناره‌ها. کروس و کیمیچ به عنوان هافبک‌های میانی چپ و راست به میدان فرستاده خواهند شد و سانه و مولر نقش وینگرهای چپ و راست را بازی خواهند کرد. کای هاورتز هم در  نقش بازیکن شماره‌ی 10 پشت سر تیمو ورنر تک‌مهاجم مانشافت به عنوان مرکز و قطب فاز تهاجمی تیم عمل خواهد کرد.

43


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48roml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی دو تیم آلمان و هلند

وقتی فوتبال را با تور کنسرت اشتباه می‌گیرند
بعد از آلمان، پای هلند به میان آمد