تاریخ انتشار: 1397/08/29 11:15
کد خبر: 121075

کاوانی:من رفتاری غیرورزشی از خود نشان ندادم

ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن تاکید کرد که هیچ عمدی در برخورد او با نیمار وجود نداشت و اصلا این بازیکن برزیلی را لمس نکرده است.
کاوانی:من رفتاری غیرورزشی از خود نشان ندادم

و ‌به نقل از مونت کارلو، در دیدار دوستانه تیم‌ ‌ملی فوتبال اروگوئه برابر برزیل که با یک گل به سود سلسائو به پایان رسید صحنه‌ای در بازی رخ داد که بازتاب زیادی داشت.

خطایی که کاوانی روی نیمار انجام داد باعث شد تا بسیاری از انتقام مهاجم اروگوئه‌ای از هم بازی خود در پاری سن ژرمن سخن به میان آورند اما کاوانی چنین چیزی را رد کرد.

این مهاجم اروگوئه‌ای، گفت‌: با صداقت و صراحت بگویم که هیچ اتفاقی رخ نداد. آن صحنه کاملا در فوتبال طبیعی است. من و نیمار دوست هستیم و هر کدام از ما برای موفقیت تیم ملی کشورش تلاش می‌کند. من رفتاری غیرورزشی از خود نشان ندادم.

کاوانی در ادامه‌ اضافه کرد: بعد از خطا به طرف نیمار رفتم و به او گفتم که اصلا خطایی انجام ندادم و او را لمس نکردم. آن‌چه که با نیمار انجام دادم با هر بازیکن دیگری هم انجام می‌دادم و اصلا قصدی در آن نبود.

ستاره پاری سن ژرمن در پایان سخنانش در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی بیش‌ترین شانس را برای رسیدن به توپ طلا دارد، در این باره این گونه پاسخ داد: بر این باور هستم که این جایزه امسال باید به یک بازیکن فرانسوی برسد.

آنتوان گریزمان، رافائل واران و کیلیان ام‌باپه  این شانس را دارند که جزو سه نامزد نهایی قرار بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ro6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار باعث جدایی کاوانی از پاری سن ژرمن می شود؟!