تاریخ انتشار: 1397/08/29 11:24
کد خبر: 121074

آلمان نشان داد می تواند خوب بازی کند!

لروی سانه ستاره‌ی آلمانی منچسترسیتی که دیشب گل دوم مانشافت در مقابل هلند را به ثمر رساند می‌گوید آلمان با وجود کسب نتیجه‌ی تساوی نشان داد که می‌تواند خوب فوتبال بازی کند.
آلمان نشان داد می تواند خوب بازی کند!

لروی سانه که در بازی دیشب آلمان و هلند یکی از درخشان‌ترین بازیکنان آلمان بود بعد از این مسابقه گفت معتقد است مانشافت با وجود اینکه بازی 2-0 برده را در پنج دقیقه‌ی پایانی بازی با تساوی 2-2 عوض کرده ولی واقعیت این است که در مسیر پیشرفت قرار دارد.

 

آلمان که پیش از این بازی هم از لیگ A رقابتهای لیگ ملتهای یوفا سقوط کرده بود با اینکه در مقابل حریف تاریخی‌اش هلند 85 دقیقه بازی را در کنترل داشت ظرف 5 دقیقه دو گل دریافت کرد. لروی سانه بعد از گل اول بازی که در دقیقه‌ی 8 توسط تیمو ورنر به ثمر رسید کمی بعد از او دومین گل ملی خود را به ثمر رساند.

 

 

سانه بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" شکی نیست که همه‌ی ما می‌خواستیم این بازی را ببریم. از حریف 2-0 هم جلو افتادیم. بله راستش را بخواهید نتیجه‌ی نهایی خیلی ناراحت‌کننده است ولی همه توانستند ببینند که ما پیشرفت کرده‌ایم و تیم بهتری شده‌ایم و قصد داریم از این به بعد هم در این مسیر رو به جلو به حرکت ادامه دهیم. هواداران آلمان می‌توانستند ببینند که ما در زمین برنامه و نقشه داریم و می‌توانیم فوتبال خیلی خوبی به نمایش بگذاریم".

 

سانه در ادامه افزود:" این بازی نشان داد که از این به بعد باید تا آخرین دقیقه هوشیار باشیم و تا وقتی سوت پایان بازی را نشنیده‌ایم تمرکزمان را از دست ندهیم. باید قوی بازی کنیم و فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. اگر این اتفاق‌ها بیفتد همه متوجه خواهند شد که آلمان بار دیگر قوی‌تر از همیشه برخواهد گشت. ولی در نهایت اینکه به این خوبی بازی کردیم ولی نتیجه‌ی تساوی بدست آوردیم خیلی ناراحت‌کننده است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kn5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دشان: دوست دارم آلمان پیروز شود