تاریخ انتشار: 1397/09/01 21:28
کد خبر: 120733

چالش بزرگ الهلال عربستان برای لیگ قهرمانان آسیا؛ کنار گذاشتن 4 بازیکن خارجی

الهلال عربستان 8 بازیکن خارجی بسیار خوب دارد که فقط از 4 نفره آن ها می تواند استفاده کند. چالش بزرگی که قطعا الهلالی ها با آن رو به رو هستند.
چالش بزرگ الهلال عربستان برای لیگ قهرمانان آسیا؛ کنار گذاشتن 4 بازیکن خارجی

تیم الهلال عربستان در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا در گروه استقلال قرار دارد و با بازیکنانی که جذب کرده است از تیم های قدرتمند این رقابت ها محسوب می شود.

همان طور که می دانید طبق قانون AFC، هر تیم فقط می تواند از 3 بازیکن خارجی و 1 بازیکن آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند که این موضوع چالش بزرگی برای الهلالی ها خواهد بود.

تیم الهلال 5 بازیکن خارجی بسیار خوب و 3 بازیکن آسیایی دارد که از این جمع 8 نفره فقط می تواند از 4 بازیکن استفاده کند که قطعا یکی از آنها باید آسیایی باشد.

آلبرتو بوتیا، دفاع (اسپانیا)، گلمین ریواس، مهاجم (ونزوئلا)، بافه تیمبی گومیس، مهاجم (فرانسه)، آندره کاریو، وینگر (پرو) و کارلوس آلبرتو، هافبک، مهاجم (برزیل) 5 بازیکن خارجی الهلال عربستان هستند.

در این بین عمر عبدالرحمن، علی الحبسی و عمر خربین بازیکنان آسیایی این تیم را تشکیل می دهند. با توجه به اینکه الحبسی دروازه بان اصلی این تیم است به احتمال فراوان خربین از لیست آسیایی خط خواهد خورد. لازم به ذکر است عمر عبدالرحمن هم به دلیل پارگی رباط صلیبی قطعا در این لیست نخواهد بود.

در بین بازیکنان خارجی، بوتیا و گومیس دو بازیکن مهم در خط دفاع و حمله هستند و به احتمال فراوان کارلوس آلبرتو نیز به این جمع اضافه می شود تا شانس ریواس و کاریو برای خط خوردن از لیست آسیایی بیشتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gp57x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنالیز استقلال برابر التعاون جواب می‌دهد؟