تاریخ انتشار: 1397/09/02 00:29
کد خبر: 120697

شانس زیادی داریم که برای دو بار پیاپی قهرمان شویم!

سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که تیمش می تواند به اولین تیمی شود که در یک دهه گذشته از قهرمانی اش در لیگ برتر دفاع کرده است.
شانس زیادی داریم که برای دو بار پیاپی قهرمان شویم!

منچسترسیتی فصل گذشته با 19 امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد، تیم دوم جدول، قهرمان لیگ برتر شد. تیم پپ گواردیولا در این فصل تاکنون نمایش های درخشانی داشته و در حال حاضر با دو امتیاز برتری نسبت به لیورپول، در صدر جدول قرار دارند.

آخرین بار که یک تیم انگلیسی توانست از عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر دفاع کند، به یک دهه قبل برمی گردد که تیم سرالکس فرگوسن توانست سه فصل پیاپی قهرمان این رقابت ها شود که آخرین آن در سال 2009 بود. اما آگوئرو معتقد است که با توجه به فرم خوب تیمش، می توانند برای دومین بار با هدایت گواردیولا این جام را فتح کنند.

او به اسکای اسپورتس گفت:" راحت نیست که دوباره قهرمان لیگ برتر شوید. اما در رختکن، همان انرژی و نگرش فصل قبل در هم تیمی هایم وجود دارد و این به من اعتماد به نفس می دهد.

بنابراین اگر به همین شکل ادامه بدهیم و تمرکزمان را حفظ کنیم، فکر می کنم شانس زیادی داریم که بتوانیم دو بار پیاپی قهرمان شویم.

ما سبک بازی مان را می شناسیم، اینکه چطور پرس کنیم، چطور بازی سازی کنیم و همه حرکات مان را زیرا برای مدت زیادی است که کنار هم بازی می کنیم و تقریبا همان بازیکنان فصل گذشته را در اختیار داریم. همه چیز به خودمان بستگی دارد و اگر بتوانیم روی هدفمان تمرکز کنیم، می توانیم به آنچه می خواهیم برسیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36k7ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصادف هولناک فوتبالیست مشهور با تیر برق + تصاویر