تاریخ انتشار: 1397/09/03 11:53
کد خبر: 120559

منچسترسیتی نمی‌تواند سانچو را از دورتموند پس بگیرد

مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند شایعات مطرح شده درباره‌ی اینکه منچسترسیتی می‌تواند بعد از پایان قرارداد قرضی جیدون سانچو او را بدون پرداخت وجه از دورتموند پس بگیرد تکذیب کرد.
منچسترسیتی نمی‌تواند سانچو را از دورتموند پس بگیرد

میشائیل زورک مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند با رد شایعات مطرح شده  مبنی بر اینکه منچسترسیتی بعد از پایان مهلت قرارداد قرضی جیدون سانچو می‌تواند او را بدون پرداخت حتی یک دلار از دورتموند پس بگیرد گفت در قرارداد قرضی سانچو هیچ بندی وجود ندارد که چنین امکانی در اختیار سیتی بگذارد.

سانچو پدیده‌ی 18ساله‌ی انگلیسی این فصل دورتموند در سال 2017 با قراردادی قرضی از منچسترسیتی به این تیم آلمانی پیوست و گفته می‌شود مبلغ قرارداد او 8 میلیون پوند بوده است. سانچو در دورتموند درخشیده و خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های انگلیسی مطرح کرده است. این درخشش سانچو باعث شده منتقدین سیتی از این باشگاه به خاطر از دست دادن راحت چنین فوتبالیست بااستعدادی انتقاد کنند.

این هفته در برخی گزارشها ادعا شده بود که در قرارداد سانچو بندی برای خرید مجدد او توسط سیتی وجود دارد اما زورک در یک کنفرانس خبری با تکذیب این ادعاها گفت:" ما بر اساس اصول باشگاه جزئیات قراردادهایمان را علنی نمی‌کنیم. ولی شایعاتی که در این باره مطرح شده به کلی نادرست است و تنها گزینه‌ای که در اختیار سیتی قرار داده شده حق بازی یا مچینگ رایت جیدون سانچو است که این موضوع برای ما بی‌اهمیت خواهد بود. البته اگر از طرف سیتی پیشنهادی به ما ارائه شود باید با آنها مذاکره کنیم ولی اینها همه روی کاغذ است".

سانچو در شروع فصل جدید ابتدا خود را به عنوان یکی از ذخیره‌های طلایی دورتموند مطرح کرد ولی پدیده‌ی 18ساله‌ی انگلیسی در هفته‌های اخیر درخشش فوق‌العاده‌ای داشته و همین باعث شده در پنج بازی اخیر زردپوشان دورتموند در بوندس‌لیگا، به عنوان بازیکن فیکس و از آغاز به میدان فرستاده شود. سانچو با این درخشش‌های خود موفق شده جایزه‌ی بهترین بازیکن ماه اکتبر بوندس‌لیگا را بدست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k79xx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش اسکای؛ پیشنهاد منچسرسیتی برای جذب اوبامیانگ