تاریخ انتشار: 1397/09/04 01:18
کد خبر: 120452

ناتینگهام فارست موفق به شکست هال سیتی شد

تیم ناتینگهام فارست در شرایطی که کریم انصاری فرد را به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب خود می دید، موفق شد هال سیتی را شکست دهد.
ناتینگهام فارست موفق به شکست هال سیتی شد

تیم های ناتینگهام فارست امشب در ورزشگاه کی‌کوم میهمان تیم هال سیتی بود. این بازی برای هال سیتی انتهای جدولی و ناتینگهام فارست میانه جدولی اهمیت بسیار زیادی داشت و از این رو هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند. در اواسط نیمه نخست بازیکنان تیم هال سیتی اعتقاد داشتند داور باید یک پنالتی به سودشان اعلام کند اما اولیویر لانگفورد داور مسابقه چنین عقیده ای نداشت.

در نیمه دوم ناتینگهام بازی را در دست گرفت و موقعیت های زیادی را ایجاد کرد تا این که سرانجام لوئیس گرابن موفق به گلزنی شد. این پایان کار نبود و چند دقیقه بعد ستاره قرمزها جو لالی پاس کاروالیو را به سرانجام رساند و با شوت بغل پا از داخل محوطه جریمه گل دوم را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

در دقیقه 86 بالاخره سرمربی تیم ناتینگهام فارست کریم انصاری فرد را به جای زننده گل اول به میدان فرستاد تا انصاری فرد نیز در پیروزی تیمش سهیم باشد. در این بازی ناتینگهامی ها 15 شوت زدند و بیش از همه بازیکن هم پست انصاری فرد یعنی لوئیس گرابن این کار را انجام داد.

با پیروزی در هفته هجدهم ناتینگهام با 30 امتیاز در رده ششم چمپیونشیپ قرار گرفت و حالا با رده دوم تنها 3 امتیاز فاصله دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oakq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسانه انگلیسی به بررسی خرید اخیر ناتینگهام فارست پرداخت