تاریخ انتشار: 1397/09/05 22:52
کد خبر: 120181

آشتی والورده با عثمان دمبله

ارنستو والورده مربی بارسلونا پس از تساوی خارج از خانه تیمش مقابل اتلتیکومادرید عثمان دمبله را که با گلزنی‌اش در دقیقه 90 باعث فرار کاتالان‌ها از شکست شد، به شیوه ویژه مورد تمجید قرار داد.
آشتی والورده با عثمان دمبله

دمبله که با بی‌انضباطی‌های چند هفته اخیرش حسابی بارسایی‌ها را کلافه کرده و آنها را حتی به فکر فروش او انداخته بود با گلی که به اتلتیکو زد، تا حدودی توانست رضایت آنها را جلب کند بخصوص رضایت سرمربی‌اش. او در دقایق پایانی بازی از روی نیمکت به میدان رفت و تیمش را از شکست نجات داد.

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پس از بازی درباره دمبله گفت: «این درست است که دمبله در بازی تأثیر‌گذار بود. این هم درست است که او دارد به ثبات می‌رسد چون بازی‌های فراوانی انجام داده است و در تیمی مانند بارسلونا این همه چیزی است که یک بازیکن می‌خواهد. دمبله توانایی‌هایی دارد که بازیکنان دیگر ندارند. او اعتماد به نفس، قابلیت زدن شوت با هر دو تا پایش، شخصیت و همینطور استعداد دارد. بسیاری از مردم مدام درباره او صحبت می‌کنند و حضورش در زمین بازی به ما چیزهای زیادی می‌دهد. دمبله بازیکنی فوق‌العاده و بااستعداد است.

 درست که ما در بازی قبلی‌مان از او استفاده نکردیم اما او بازیکنی فوق‌العاده است و می‌تواند به ما کمک کند. با توجه به استعدادش من از او انتظارات زیادی دارم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpbvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده: توضیح مشکل دمبله دشوار است