تاریخ انتشار: 1397/09/06 00:16
کد خبر: 120166

فردا بازی دشواری در انتظار یوونتوس است!

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس دیدار فردا شب تیمش برابر والنسیا را دشوار توصیف کرد.
فردا بازی دشواری در انتظار یوونتوس است!

یوونتوس با یک تساوی در این بازی خانگی هم صعود خود را به مرحله بعدی قطعی خواهد کرد اما آلگری معتقد است این دیدار نسبت به بازی رفت متفاوت خواهد بود.

دیدار برابر والنسیا: "هنوز بازی های زیادی تا پایان سری آ باقی مانده و ما تا پایان سال دیدارهای دشواری پیش رو خواهیم داشت. در لیگ قهرمانان نیز ما می خواهیم یک مرحله بالاتر رفته و جواز حضور در بین 16 تیم پایانی را دریافت کنیم پس فردا نباید مانند بازی با منچستر حتی برای دقایقی غفلت کنیم. بارسلونا شانس اول برای قهرمانی است و بعد از آنها 3 تیم از جمله ما مدعی هستیم.

فردا بازی دشواری در انتظار یوونتوس است زیرا والنسیا می خواهد به مرحله بعدی صعود کند و قطعا از نظر ذهنی شرایطی متفاوت نسبت به بازی رفت خواهد داشت."

شرایط بازیکنان: "در این دیدار دیبالا پشت سر رونالدو و ماریو مانژوکیچ بازی خواهد کرد. ما اخیرا روی ضربات ایستگاهی چه در فاز دفاعی و چه هجومی پیشرفت کرده ایم. یوونتوس فقط برای کسب پیروزی به میدان می رود و ما می خواهیم صدرنشینی خود را در این مرحله قطعی کنیم. خدیرا مصدوم است و هنوز برای بازگشت نیاز به زمان دارد. برناردسکی نیز در این دیدار غایب است و امره جان به زودی به ترکیب یوونتوس باز خواهد گشت."

سرطان جانلوکا ویالی: "برایش بهترین ها رو آرزو دارم و او نشان داده یک جنگجو بزرگ داخل و بیرون زمین است و سرطان را نیز مغلوب خواهد کرد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgrm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری برنامه ای برای ترک ایتالیا ندارد