تاریخ انتشار: 1397/09/06 10:39
کد خبر: 120124

چه زود دیر می شود؛کوواچ انتظار این را دارد که به زودی اخراج شود!

روزنامه‌ی بیلد می‌گوید نیکو کوواچ در رختکن بایرن مونیخ بازیکنان این تیم را به دلایل نتایج ضعیف اخیر به شدت سرزنش کرده و به نظر می‌رسد انتظار این را دارد که به زودی اخراج شود.
چه زود دیر می شود؛کوواچ انتظار این را دارد که به زودی اخراج شود!

روزنامه‌ی آلمانی بیلد با انتشار گزارشی اعلام کرد که به نظر می‌رسد دوران سرمربی‌گری نیکو کوواچ در بایرن مونیخ زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت به پایان برسد. بر اساس گزارش این روزنامه کوواچ در رختکن بایرن بازیکنان این تیم را به شدت مورد سرزنش و انتقاد قرار داده و آنها را تنها مقصر نتایج ضعیف اخیر بایرن مونیخ دانسته است.

 

با اینکه اولی هوینس اعلام کرده که نیکو کوواچ در جریان بازی امروز سه‌شنبه‌ی بایرن و بنفیکا در چمپیونزلیگ سرمربی بایرن خواهد بود و خود کوواچ هم دیروز به رسانه‌ها گفت که فکر نمی‌کند این بازی آخرین بازی او در بایرن باشد، ولی روزنامه‌ی بیلد می‌گوید پشت درهای بسته خود کوواچ هم با اقداماتش به این ذهنیت دامن زده که شخصاً انتظار دارد هر لحظه عذرش خواسته شود و در خروج باشگاه بایرن مونیخ به او نشان داده شود.

 

به گزارش بیلد،  کوواچ بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل فورتونا دوسلدورف در رختکن سخنان آتشینی خطاب به بازیکنان بر زبان آورده است. بیلد البته از منبع خود نام نبرده ولی جزئیات گزارش نشان  می‌دهد منبع بیلد یک یا چند نفر از بازیکنانی بوده‌اند که مخالف کوواچ هستند. بیلد می‌گوید کوواچ بعد از بازی با عصبانیت بازیکنانش را مورد عتاب قرار داده و گفته این بازیکنان هستند که مسئول نتایج ضعیف بایرن مونیخند و نه سرمربی. بر اساس گزارش بیلد کوواچ غرور و از خود راضی بودن آلمانی را یکی دیگر از عوامل این ناکامی‌ها دانسته و گفته خودش چون کراوات است اهل تلاش و پشتکار بوده و برای رسیدن به هر موفقیتی از جان و دل مایه می‌گذارد.

 

کوواچ همچنین بازیکنانی که خود را علامه‌ی دهر می‌دانند را از عاملین اصلی ناکامی بایرن خوانده است. بر اساس شایعات روزهای گذشته بازیکنان بایرن مونیخ از پیاده کردن دستورات کوواچ در زمین خودداری می‌کنند و حتی مانوئل نویر بعد از بازی مقابل دوسلدرف گفته بود اگر بازیکنان بایرن نقشه‌ی کوواچ برای بازی را در زمین پیاده می‌کردند می‌توانستند با اختلاف گل بالا به پیروزی برسند.

 

بیلد می‌گوید بازیکنان بایرن از اینکه کوواچ فقط آنها را مقصر وضعیت بغرنج بایرن می‌داند ناراحت شده‌اند. کوواچ در نهایت و به عنوان نتیجه‌گیری حرفهایش رو به بازیکنان کرده و می‌گوید:" من ممکن است به زودی بروم. ولی با اینحال دلم می‌خواهد تا آن زمان در این باشگاه یک کاری بکنم". منبع روزنامه‌ی بیلد که به نامش اشاره نشده اعلام کرده که بازیکنان بایرن بعد از شنیدن این جمله‌ی کوواچ شگفت‌زده شده و مات و متحیر او را نگاه کرده‌اند چون انتظار نداشتند خبر اخراج قریب‌الوقوع کوواچ را از زبان خودش بشنوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o9pd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کوواچ:خیلی عصبانی هستم