تاریخ انتشار: 1397/09/06 11:45
کد خبر: 120115

آینده‌ اوزیل در آرسنال با سوال‌هایی مواجه شد!

مسوت اوزیل در جریان بازی آرسنال و بورنموث از سوی اونای امری به دلیل عدم آمادگی بدنی کافی روی نیمکت نشانده شد تا آینده‌ی این ستاره‌ی آلمانی در آرسنال با سوال‌هایی مواجه شود.
آینده‌ اوزیل در آرسنال با سوال‌هایی مواجه شد!

مسوت اوزیل این روزها در بازیهای آرسنال در خارج از خانه روز به روز بیشتر روی نیمکت می‌نشیند و این باعث شده آینده‌ی او در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام فرو برود. اونای امری سرمربی توپچی‌ها روز یکشنبه در جریان پیروزی آرسنال بر بورنموث، اوزیل را نیمکت نشین کرد و گفت تعداد بالای بازی‌ها باعث شده اوزیل به استراحت نیاز داشته باشد. این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی ماه گذشته گفته بودند اونای امری از بازی ضعیف اوزیل مقابل کریستال پالاس که به توقف آرسنال منجر شد ناراحت بوده و به عقیده‌ی این رسانه‌ها، علت اصلی نیمکت‌نشینی اوزیل مقابل بورنموث همین بوده است.

 

بازی با بورنموث بعد از کریستال پالاس، اولین بازی خانگی آرسنال بود. اوزیل در این بازی روی نیمکت نشانده شد و حتی خود را در کنار زمین گرم نمی‌کرد چون می‌دانست که وارد زمین نخواهد شد. به عقیده‌ی روزنامهی‌ انگلیسی میرر، اونای امری با نیمکت‌نشین کردن اوزیل پیام روشنی برای او و بازیکنان دیگرش فرستاده است.

 

این اولین بار نیست که امری نسبت به اوزیل سخت‌گیری می‌کند. او در اوایل فصل هم به صورت علنی گفته بود که از ستاره‌ی آلمانی‌اش انتظار بیشتری دارد. به گزارش میرر، در اوایل فصل هم اوزیل یک بار بعد از آنکه به او گفته شده بود در صورتیکه تلاشش را بیشتر نکند موقعیت و جایگاهش در تیم ممکن است به خطر بیفتد، اعلام کرد به دلیل دچار شدن به سرماخوردگی بیمار شده و به همین خاطر از حضور در تمرینات آرسنال و بازی این تیم مقابل وستهام خودداری کرد.

 

با وجود اینکه نیمکت‌نشینی اخیر اوزیل باعث شد در رسانه‌ها مطالب زیادی درباره‌ی روابط سرد امری و اوزیل منتشر شود ولی امری هر گونه درگیری بین او و اوزیل را تکذیب کرده و گفت فعلاً تنها چیزی که برای توپچی‌ها اهمیت دارد سفر به اوکراین برای بازی با وورسکلا پولتاوا در لیگ اروپا است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obn9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ اوزیل به منتقدان: به شما می‌خندم!