تاریخ انتشار: 1397/09/08 12:39
کد خبر: 119823

کلوپ: داور 500 هزار بار بازی را متوقف کرد!

سرمربی آلمانی لیورپول پس از شکست خوردن مقابل پاری سن ژرمن گفت:ما باید در این بازی تلاش خودمان را ادامه می دادیم تا به گل برسیم اما فرصت حقیقی ای پیدا نکردیم.
کلوپ: داور 500 هزار بار بازی را متوقف کرد!

تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته در یک بازی حساس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان لیورپول بود و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از این باخت گفت: آغاز بازی قدرتمندانه و سرعتی بود. آنها تلاش زیادی کردند و خیلی زود به 2 گل رسیدند. ما باید در این بازی تلاش خودمان را ادامه می دادیم تا به گل برسیم اما فرصت حقیقی ای پیدا نکردیم.

وی افزود: وقتی بازی را این طور شروع می کنید واقعا سخت است که اعتماد به نفس خودتان را دوباره به دست بیاورید. ما نتوانستیم در نیمه دوم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم چون 500 هزار بار بازی متوقف شد و داور همچنان فکر می کند که کار درستی انجام داده است. نتیجه  را قبول می کنیم اما واقعا دردناک است. در شرایط کنونی ما باید به دیدار در آنفلید تمرکز کنیم.

در گروه C ناپولی با 9 امتیاز صدرنشین است. پاری سن ژرمن نیز با این برد امتیازش را به 8 رساند و در رده دوم قرار گرفت و لیورپول نیز با 6 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.تکلیف تیم های صعود کنند در این گروه به هفته آخر کشیده شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvrqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی تیم منتخب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا