تاریخ انتشار: 1397/09/09 21:33
کد خبر: 119605

تغییرات تاکتیکی را تجزیه و تحلیل می کنیم/ نمی خواهم همه چیز را بگویم!

نیکو کوواچ سرمربی جوان بایرن ایجاد انگیزه برای کسب موفقیت های متوالی در بوندسلیگا را وظیفه خود و بازیکنانش دانست.
تغییرات تاکتیکی را تجزیه و تحلیل می کنیم/ نمی خواهم همه چیز را بگویم!

بعد از 6 سال فتح متوالی بوندسلیگا، بایرن مونیخ امسال با نیکو کوواچ شرایط خوبی نداشته و 9 امتیاز با دورتموند صدرنشین فاصله دارد.

نیکو کوواچ گفت: "من در رابطه با بخش های مثبت و منفی عملکرد تحقیق می کنم زیرا می خواهم همه چیز بهتر شود. طی این 5 ماه حضور در بایرن مونیخ در برخی ابعاد پیشرفت حاصل شده و در برخی موارد نارضایتی وجود دارد اما من می توانم با همه چیز کنار بیایم. من در حال حاضر در مورد همه موارد با تیم مربیگری خود همفکری کرده و همه چیز را، به عنوان مثال تغییرات تاکتیکی را تجزیه و تحلیل می کنیم.

موارد دیگری هم وجود دارد اما من آن را برای خودم نگه می دارم زیرا نمی خواهم همه چیز را بگویم. در بوندسلیگا بایرن برای 6 سال متوالی قهرمان آلمان شده است و کار ما برای ایجاد انگیزه بیشتر و بیشتر آسان نیست اما بازیکنان من حرفه ای هستند.

آنها قبلا ثابت کرده اند که می توانند به خود انگیزه بدهند و کادر فنی باید روی این موضوع کار کند اما وظیفه بازیکنان نیز رسیدن به بالاترین سطح عملکردشان است.

در حال حاضر بایرن در 3 جام می جنگد اما ما در بوندسلیگا خوب عمل نکرده ایم و برای رسیدن به رتبه های بالای جدول باید این هفته نمایش خوبی داشته باشیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apzzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه زود دیر می شود؛کوواچ انتظار این را دارد که به زودی اخراج شود!