تاریخ انتشار: 1397/09/10 23:57
کد خبر: 119444

باخت سنگین فیورنتینا مقابل یوونتوس

یوونتوس موفق در دیداری دشوار در خانه فیورنتینا با 3 گل به پیروزی برسد.
باخت سنگین فیورنتینا مقابل یوونتوس

در ادامه روند نتایج بسیار خوب بیانکونری، آنها در دیداری دشوار در فلورانس و شرایطی که فیورنتینا این فصل در خانه هرگز مغلوب نشده بود، اولین شکست آنها را در خانه رقم زدند و صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

اولین فرصت بازی در دقیقه 3 و برای فیورنتینا ایجاد شد اما ارسال بیراگی و ضربه بناسی راهی به دروازه یوونتوس نیافت. در دقیقه 17 رونالدو می توانست دروازه فیورنتینا را باز کند اما توپ در موقعیتی مناسب روی پای این ستاره پرتغالی جفت و جور نشد و ضربه او به بیرون رفت.

در ادامه یوونتوس حملات خود را ادامه داد و در دقیقه 31 به گل رسید. بنتاکور پشت محوطه فیورنتینا صاحب فرصت شد و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول تیمش گشت.

3 دقیقه فیورنتینا فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه کیه زا در مقابل دروازه با عکس العمل دیدنی شزنی همراه شد و این فرصت از دست رفت.

در اواخر نیمه اول رونالدو با یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را تهدید کرد اما حصور به موقع مدافعان فیورنتینا مانع گلزنی او شد و نیمه نخست با برتری 0-1 یوونتوس به اتمام رسید.

فیورنتینا نیمه دوم را هجومی اغاز کرد و در دقیقه 55 می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه ویتور هوگو توسط شزنی و با کمک مانژوکیچ دور شد.

در دقیقه 64 رونالدو باز هم با یک ضربه ایستگاهی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما این بار ضربه او توسط لافونت دفع شد و دروازه فیورنتینا بسته ماند.

اما در دقیقه 75 یوونتوس به گل دوم رسید. ضربه آکروباتیک کیه لینی با حضور تاثیرگذار رونالدو و در شلوغی مقابل دروازه به شکل اتفاقی تبدیل به گل دوم یوونتوس شد.

اما این پایان کار نبود و یوونتوس در دقیقه 80 صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که رونالدو پشت توپ قرار گرفته و آن را تبدیل به گل کرد.

در اواخر بازی فیورنتینا تلاش زیادی برای کاهش اختلاف داشت که به نتیجه نرسید و در نهایت یوونتوس با نتیجه مقتدرانه 0-3 در فلورانس به برتری رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wx7xv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب 11 نفره دو تیم فیورنتینا و یوونتوس مشخص شد