تاریخ انتشار: 1397/09/11 00:28
کد خبر: 119440

یونایتد شکست 0-2 را به تساوی تبدیل کرد!

منچستریونایتد در خانه ساوتهمپتون به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 نرسید.
 یونایتد شکست 0-2 را به تساوی تبدیل کرد!

اگرچه یونایتد شکست 0-2 را به تساوی تبدیل کرد اما تیم مورینیو حتی در خانه تیم رده نوزدهمی جدول هم موفق به کسب پیروزی نشد تا روزهای توام با ناکامی این تیم ادامه پیدا کند.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و جریان مسابقه متعادل دنبال شد تا اینکه ساوتهمپتون روی اولین حمله خطرناک خود در دقیقه 13 به گل رسید.

اوبافمی در گوشه محوطه آرمسترانگ را صاحب موقعیت کرد و او با یک ضربه دیدنی و محکم موفق شد دروازه داوید دخیا را باز کند.

حملات تیم میزبان ادامه یافت و این تیم 7 دقیقه بعد به گل دوم هم رسید. در دقیقه 20 ساوتهمپتون با یک ضربه ایستگاهی صاحب فرصت شد که سدریک سوارس با یک ضربه فوق العاده موفق شد برای دومین بار تیمش را به گل برساند.

در ادامه و بعد از دریافت 2 گل یونایتد سراپا حمله شد و بعد از خلق موقعیت هایی نه چندان مهم این تیم در دقیقه 33 اختلاف را به حداقل رساند.

پاس عرضی راشفورد در محوطه به لوکاکو رسید و این مهاجم بلژیکی موفق شد در موقعیتی مناسب با یک ضربه محکم گل اول یونایتد را به ثمر برساند.

حمات یونایتد ادامه یافت و آنها خیلی زود و در دقیقه 40 به گل دوم هم رسیدند. پاس به بیرون راشفورد با ضربه پشت پای تماشایی هررا همراه بود تا منچستریونایتد در اواخر نیمه اول به گل تساوی دست یابد و نیمه نخست با تساوی 2-2 به اتمام برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و جریان بازی آرام دنبال شد. در دقیقه 67 پوگبا می توانست با یک ضربه زیبا دروازه ساوتهمپتون را مورد هدف قرار دهد اما مک کارتی مانع گل شدن توپ شد.

در دقیقه 77 و روی حرکت ردموند و نفوذ او ساوتهمپتون صاحب موقعیت شد اما حرکت او و در ادامه موقعیت هوبرگ توسط دخیا مهار شد.

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در دیداری که 45 دقیقه دوم هرگز همانند نیمه اول جذاب دنبال نشد، در نهایت یونایتد با تساوی 2-2 برابر ساوتهمپتون متوقف شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdvdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تقابل جذاب شیاطین سرخ و قدیس ها در اولدترافورد/ مورینیو به دنبال رتبه دوم
پیش بازی منچستریونایتد و ‌ساوتهمپتون

مورینیو: لوکاکو بار دیگر نشان داد چه خرید ارزشمندی است
داور گفت برو بیرون و من هم بیرون رفتم!