تاریخ انتشار: 1397/09/11 23:07
کد خبر: 119316

نظر جالب دنی آلوز در مورد فینال لیبرتادورس در اسپانیا

دنی آلوز، مدافع پاری‌سن‌ژرمن از اینکه بازی فینال کوپا لیبرتادورس بین ریورپلاته و بوکاجونیورز در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، راضی نیست.
نظر جالب دنی آلوز در مورد فینال لیبرتادورس در اسپانیا

 این بازیکن سابق بارسلونا می‌گوید: «برای من، برگزاری بازی بوکا - ریور خارج از آمریکای جنوبی شرم‌آورترین موضوعی است که به‌عنوان فوتبالیست تا حالا دیده‌ام و خواهم دید. این را به‌عنوان فردی می‌گویم که اهل آمریکای جنوبی است و به‌عنوان کسی که می‌داند این ورزش با احساسات، شور و هیجان و بالاتر از همه، با احترام همراه است.

به نظر من همه این مردم، که هیچ ارتباطی با آنچه اتفاق افتاده نداشته‌اند، نباید بهای کارهای چند احمق را بپردازند.

شاید این تنها فرصت آنها بود که بازی بوکا - ریور را در یک فینال ببینند و حالا نمی‌توانند این کار را انجام دهند، چون بازی به اروپا منتقل شده است.

شاید این موضوع ربطی به من نداشته باشد اما به‌عنوان یک اهل آمریکای جنوبی و به‌عنوان یک عاشق فوتبال و رقابت سالم، این حق و وظیفه را برای خود قایلم که نظرم را ابراز کنم. امیدوارم که این بازی در مادرید برگزار نشود، چون به سود فوتبال نیست و بی‌احترامی به همه آنهایی است که هیچ ارتباطی به آنچه اتفاق افتاده نداشته‌اند.

شما با گرفتن یک چیز از این احمق‌ها، چیزی به آنها یاد نمی‌دهید.

 شما باید به آنها الگوهای خوب را نشان دهید. فراتر از هر چیزی، زمانی که آنها برای تماشای یک مسابقه به ورزشگاه می‌روند، احساس، شور و طرفداری شدید را تجربه خواهند کرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdvba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف سلتاویگو مقابل ختافه