تاریخ انتشار: 1397/09/13 11:05
کد خبر: 119108

تلاش مدافع یونایتد برای بازی مقابل توپچی ها

کریس اسمالینگ مدافع منچستریونایتد با اینکه از ناحیه‌ی پا دچار شکستگی شده می‌خواهد روز چهارشنبه به مصاف آرسنال برود.
تلاش مدافع یونایتد برای بازی مقابل توپچی ها

کریس اسمالینگ مدافع مقتدر منچستریونایتد که با مصدومیتی بسیار جدی یعنی شکستگی پا روبرو است در حال تلاش و مبارزه است تا خود را به بازی روز چهارشنبه‌ی یونایتد در مقابل آرسنال برساند و مقابل توپچی‌ها به میدان برود. اسمالینگ روز شنبه در جریان تساوی 2-2 یونایتد و ساوتهمپتون روی نیمکت نشسته بود و پزشکان به او توصیه کرده بودند بازی نکند. پای چپ اسمالینگ در جریان پیروزی یونایتد مقابل یانگ‌بویز در رقابتهای چمپیونزلیگ دچار شکستگی شده است.

اسمالینگ 29ساله با وجود اینکه پزشکان به او توصیه کرده‌اند فعلاً از بازی کردن خودداری کند ولی او به شدت مشتاق رویارویی با آرسنال بوده و با توجه به اینکه ژوزه مورینیو در خط دفاعی با بحران مواجه است قصد دارد در آن دیدار بزرگ در اولدترافورد به میدان برود.

به گزارش دیلی‌میل یکی از استخوانهای بیرونی پای چپ اسمالینگ دچار شکستگی مویی شده و اسمالینگ از زمان دچار شدن به این مصدومیت، در جریان دیدار یونایتد با یانگ‌بویز، دوران درمان را با جدیت پشت سر می‌گذارد.

مورینیو در بازی مقابل ساوتهمپتون به دلیل نبود اسمالینگ مجبور شد در کنار فیل جونز از اسکات مک‌تومینای و نمانیتا ماتیچ استفاده کند ولی جونز هم بعد از آن بازی مورد معاینه‌ی پزشکان قرار گرفته و ممکن است به دلیل مصدومیت در بازی مقابل ساوتهمپتون نتواند در مقابل آرسنال بازی کند. پزشکان به اسمالینگ گفته‌اند استراحت کرده و از پایش استفاده نکند ولی او می‌داند تیمش و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو این روزها تا چه حد تحت فشار هستند و برای همین قصد دارد هر طور شده در مقابل آرسنال با پیراهن شیاطین سرخ به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ep5b6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اوضاع مشابه قبل/مورینیو همچنان محتاط؛ منچستر همچنان ناکام