تاریخ انتشار: 1397/09/13 11:50
کد خبر: 119102

گواردیولا: از اینکه بازیکنی مثل سانه را در اختیار دارم واقعاً خوشحالم

پپ گواردیولا از باشگاه منچسترسیتی خواست در مذاکرات برای تمدید قرارداد لروی سانه صبر پیشه کند چون وینگر آلمانی باید سالها در سیتی بماند.
گواردیولا: از اینکه بازیکنی مثل سانه را در اختیار دارم واقعاً خوشحالم

باشگاه منچسترسیتی و لروی سانه ستاره‌ی آلمانی این تیم چندین ماه است که برای امضای قراردادی تازه در حال مذاکره هستند. ولی لروی سانه تا کنون با امضای قراردادی جدید که ماندن او در سیتی را برای آینده‌ی درازمدت تضمین خواهد کرد، موافقت نکرده است. پپ گواردیولا از سوی دیگر خواهان ماندن سانه در منچسترسیتی است و می‌گوید اطمینان دارد مذاکرات باشگاه و لروی سانه می‌تواند به نتیجه‌ی مطلوب برسد. گواردیولا با خطاب قرار دادن مسئولین منچسترسیتی از آنها خواست در مذاکره با لروی سانه صبر پیشه کنند چون او مایل است سانه تا سالهای سال در سیتی ماندگار شود.

گواردیولا در این باره گفت:" آخرین اطلاعاتی که من داشتم این بود که مذاکرات خوب پیش می‌رود ولی این فرایند یک روزه تمام نمی‌شود. امضای قرارداد جدید با رحیم استرلینگ هم یک روزه تمام نشد. البته قرارداد جدید کوین دی‌بروینه یکی دو روزه امضا شد ولی برای بازیکنان دیگر این روند گاهی طولانی می‌شود. من امیدوارم سانه تا سالهای سال در سیتی ماندگار شود".

هشت بازیکن سیتی در 13 ماه اخیر با این باشگاه قراردادهای جدید امضا کرده‌اند که از جمله‌ی آنها می‌توان به سرجیو آگوئرو و داوید سیلوا اشاره کرد. سانه که در فصل جدید از چندی پیش از ترکیب فیکس منچسترسیتی خارج شده در این مدت عملکرد درخشانی داشته. سانه در عرض شش هفته برای سیتی و تیم ملی آلمان شش گل به ثمر رساند. از سوی دیگر تعداد پاس گلهای سانه برای سیتی در لیگ برتر فوق‌العاده بوده و از نظر آمار پاس گل، تنها رحیم استرلینگ نسبت به او آمار بهتری دارد.

گواردیولا درباره‌ی سانه گفت:" مطمئنم پدر شدن از خیلی جهات به سانه کمک خواهد کرد. سانه فصل پیش بازی‌های زیادی برای ما انجام داد. ما فقط یک وینگر چپ داریم و او فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. من دوست ندارم زیاد به بازیکنانم بگویم که چقدر عالی هستند چون فصل خیلی طولانی است. آنها هنوز باید در بازی‌های زیادی به میدان بروند و من احساس می‌کنم سانه امسال می‌تواند بهتر از این بازی کند. ولی با توجه به سن پایین و پتانسیل‌های بالای سانه، از اینکه بازیکنی مثل او را در اختیار دارم واقعاً خوشحالم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kvnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس | رستوران داری  شغل جدید پپ گواردیولا