تاریخ انتشار: 1397/09/14 10:31
کد خبر: 118974

آنری: در بازی با آمیان کمی پیشرفت کرده بودیم

موناکو با سرمربی‌گری تیری آنری دیشب موفق شد با نتیجه‌ی 2-0 بر آمیان پیروز شود تا بعد از ناکامی‌های متعدد سرانجام به ادامه‌ی فصل امیدوار شود.
آنری: در بازی با آمیان کمی پیشرفت کرده بودیم

تیری آنری اسطوره‌ی فوتبال فرانسه که از زمان منصوب شدن به عنوان سرمربی موناکو روزهای دشواری را در این تیم سپری کرده و نتوانسته نتایج خوبی بدست بیاورد، دیشب با پیروزی 2-0 مقابل آمیان تا اندازه‌ای از فشار سنگینی که در هفته‌های اخیر تحمل می‌کرد رهایی یافت.

آنری بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید بالاخره موفق شدید خودی نشان بدهید گفت:" بله ولی کار ما در موناکو طوری است که انگار مشغول شنا هستیم. یعنی بعضی وقتها سرمان از آب بیرون می‌آید و بعضی وقتها زیر آب می‌رود. تلاش ما این است که در چند بازی پیاپی نمایشهای خوبی داشته باشیم. ما امروز کمی پیشرفت کرده بودیم".

آنری در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" ما امشب نگذاشتیم خطرات زیادی روی دروازه‌مان ایجاد شود. آمیان امشب خیلی خوب بازی کرد. ما البته از نظر کیفیت بازی خیلی فوق‌العاده نبودیم ولی خوشبختانه فالکائو در میدان حضور داشت و هر زمان که تیم به او احتیاج پیدا کرد وظیفه‌اش را به خوبی انجام داد. ما یک بازی بزرگ در مقابل نیس در پیش داریم که باید برای آن آماده بشویم. بازی‌ای که حکم دربی را دارد و برای هواداران موناکو مهم است. پیروزی امروز به ما کمک کرد تا برای آن بازی با روحیه‌ی عالی آماده بشویم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kvpg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رقابت بارسلونا و رئال مادرید برای جذب تیری آنری جدید