تاریخ انتشار: 1397/09/17 09:38
کد خبر: 118636

مودریچ شایسته کسب توپ طلا نبود/در حق رونالدو ظلم شد!

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل بر این باور است که باید توپ طلا به کریستیانو رونالدو می‌رسید و در حق این بازیکن ظلم شد.
مودریچ شایسته کسب توپ طلا نبود/در حق رونالدو ظلم شد!

و ‌به نقل از اسکای اسپورت، لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید به امپراطوری 10 ساله کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پایان داد و توانست توپ طلا را به دست آورد.

ریوالدو، ستاره برزیلی سابق بارسلونا مودریچ را شایسته توپ طلا نمی‌داند. او در این باره،گفت‌: بله. قبول دارم که مودریچ با تیم‌ ‌ملی کرواسی درخشید و توانست که با رئال مادرید هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما از نظر من او شایسته کسب توپ طلا نبود و باید این جایزه به کریستیانو رونالدو می‌رسید.

ریوالدو در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اضافه کرد: رونالدو و مسی همچنان هم بهترین هستند و تاثیرگذارترین بازیکنان به شمار می‌آیند. دلیلی وجود نداشت که توپ طلا به رونالدو نرسد. به این بازیکن ظلم شد و به همین خاطر هم او در مراسم توپ طلا شرکت نکرد.

این ستاره برزیلی سابق بارسلونا در پایان سخنانش درباره برگزار شدن فینال لیبرتادورس در خارج از آرژانتین اشاره کرد و گفت‌: به نظرم این یک تصمیم غیرمنطقی بود و اصلا به سود فوتبال آرژانتین نیست. بسیاری براین باور هستند که آرژانتین شایستگی میزبانی رقابت‌های بزرگ را ندارد. آنها باید با این مشکل مواجه می‌شدند و نه این که از ترس آن به کشور دیگری پناه برند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8ngr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوکا مودریچ چگونه توپ طلا را به خانه برد؟