تاریخ انتشار: 1397/09/17 09:45
کد خبر: 118635

اظهار نظر ساکی درمورد مربیان بزرگ فوتبال جهان

اسطوره مربیگری ایتالیایی های، ساری و گواردیولا را مانند خودش می‌داند و از تفاوت آنها با مورینیو سخن به میان آورد.
اظهار نظر ساکی درمورد مربیان بزرگ فوتبال جهان

و به نقل از دیلی میل، آریگو ساکی یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال اروپا و ایتالیا است. ساکی درباره مربیان بزرگ حال حاضر فوتبال جهان سخن به میان آورد.

او گفت: گواردیولا و ساری از دیگر مربیان بیشتر شبیه به من هستند. ما هر سه یک فلسفه را داریم و آن پیشرفت فوتبال و لذت بردن از آن است. ما به ارزش ها و اهداف والای فوتبالی فکر می‌کنیم. من عاشق همه مربیانی هستم که به دنبال پیشرفت فوتبال هستند. یک مربی اگر چنین هدفی داشته باشد بسیار امیدوارنه فکر می‌کند و بدون شک تجربه زیادی هم کسب خواهد کرد.

ساکی درباره گواردیولا گفت: سیتی با گواردیولا یک تیم بانظم است که موسیقی فوتبالی در آن موج می‌زند. اصلا بعید نیست که این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و تنها مشکلی که دارند نداشتن تجربه زیاد است.

او درباره ساری گفت: ساری را  از زمانی که در امپولی بود می‌شناسم. از گالیانی خواستم که این مربی را به میلان بیاورد اما برلوسکونی مخالفت کرد. فوتبال ایتالیا با رفتن ساری به انگلیس مربی بزرگی را از دست داد. او یک معلم بزرگ است و تیم های تحت هدایت او زیبا بازی می‌کنند. بسیاری از مربیان برای اینکه از نظر فکری مشکل دارند برای جبران این مشکل به جذب بازیکنان بااستعداد و بزرگ روی می‌آورند اما ساری این‌گونه نیست.

ساکی در پایان درباره مورینیو هم گفت: مورینیو به همراه گواردیولا و ساری از مربیان بزرگ فوتبال جهان هستند اما تفاوت های با هم دارند. وقتی تیم مورینیو می‌بازد همه می‌گویند که افکار او قدیمی است اما این درست نیست. مورینیو مربی بزرگی است و صاحب سبک خاص خود است. او نتیجه را بیشتر از کیفیت و عملکرد دوست دارد اما گواردیولا و سازی مثل معلم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7ndq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز جنگ میان گواردیولا و مورینیو بر سر جذب این بازیکن