تاریخ انتشار: 1397/09/17 12:12
کد خبر: 118614

امری: فقط زمان حال را در فوتبال می بینم

سرمربی اسپانیایی با وجود عملکرد خوب می خواهد که پیشرفت تیمش متوقف نشود.
امری: فقط زمان حال را در فوتبال می بینم

اونای امری، سرمربی آرسنال با وجود اینکه تیمش 20 بازی بدون شکست تجربه کرده است، نمی خواهد پیشرفت توپچی ها متوقف شود و خواهان کار کردن بیشتر است.

سرمربی اسپانیایی عملکردی بسیار خوب به همراه تیم خود داشته و آرسنال نزدیک به 4 ماه است که هیچ شکستی در هیچ رقابتی نخورده است. با وجود شروع دوره فشرده لیگ برتر، امری می خواهد تیمش به دنبال راه های جدید برای طی این برهه سخت باشد.

به نقل از اسکای اسپورتس، امری پیش از دیدار تیمش مقابل هادرزفیلد در این خصوص گفت:

من فقط زمان حال را در فوتبال می بینم و برای من دیروز مانند زمان طولانی گذشته است. اکنون من به امروز و بازی پیش روی تیمم فکر می کنم. بازی ها در این برهه خیلی سریع می آیند و ما باید تجربه کسب کنیم و برای کسب یک موفقیت جدید پیشرفت کنیم. شما هر روز باید راهی جدید ایجاد کنید. من از تجربیاتم یاد می گیرم. در زندگی ام لحظات خاص و هیجان انگیزی در دوران حضورم در تیم های دیگر تجربه کرده ام ولی هرچه که به خاطر می آورم، به زمان حال برمی گردد. ما در زمین برای هواداران تلاش می کنیم. آنها با پیروزی های ما می توانند خوشحال شوند و به ما افتخار کنند اما هر روز شما باید حس جدیدی ایجاد کنید و شنبه ما می خواهیم همان انرژی را به آنها انتقال دهیم و با هواداران ارتباط داشته باشیم. اگر ما این کار را انجام دهیم، آنها نیز با همان انرژی پاسخ ما را خواهند داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nanvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست ویژه سیدجلال از هواداران پرسپولیس