تاریخ انتشار: 1397/09/19 11:09
کد خبر: 118367

ماموریت دشوار فرانچسکو توتی برای آینده آ اس رم !

اسطوره باشگاه رم مأمور شده تا سرمربی سابق یوونتوس را برای قبول هدایت جالوروسی متقاعد کند.
ماموریت دشوار فرانچسکو توتی برای آینده آ اس رم !

به گزارش فرتاک ورزشی، در پی تساوی غیرمنتظره اخیر تیم فوتبال رم در خانه کالیاری ۹ نفره و تداوم فراز‌ و ‌نشیب‌های این تیم در سری A، احتمال برکناری اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو از سرمربیگری جالوروسی قوت گرفته است.

آنتونیو کنته سرمربی سابق یوونتوس که در پایان فصل گذشته از چلسی اخراج شد، اصلی‌ترین گزینه جانشینی دی‌فرانچسکو است اما او دستمزد بالایی می‌خواهد که رم حاضر به پرداخت آن نیست. علاوه بر این، وجود برخی مشکلات حقوقی میان کنته و چلسی ممکن است انتقال او به پایتخت کشورش را سخت کند.

با این حال طبق گزارش تارنمای «کالچو مرکاتو» ایتالیا، باشگاه رم کاپیتان سابق و اسطوره خود فرانچسکو توتی را که در حال حاضر به عنوان دستیار مونچی مدیر ورزشی باشگاه فعالیت دارد مأمور کرده است تا به همراه کاپیتان فعلی تیم دانیله دروسی، با کنته رایزنی کند و مقدمات ورود او به تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا را فراهم کنند.

باشگاه رم پس از تساوی اخیر این تیم مقابل کالیاری از دی‌فرانچسکو حمایت کرد اما مشخص نیست که سرمربی سابق تیم ساسولو تا چه مدت اجازه خواهد داشت به کسب نتایج ضعیف ادامه دهد.

رم،برای جانشینی دی‌فرانچسکو گزینه‌های دیگری مانند پائولو سوسا و وینچنزو مونتلا را هم دارد اما مالک باشگاه جیمز پالوتا ترجیح می‌دهد که مربی باتجربه تری مانند کنته را استخدام کند، کسی که با یوونتوس سه قهرمانی متوالی در سری A کسب کرد.

طبق ادعای کالچومرکاتو، توتی با کنته تماس‌هایی تلفنی داشته و درصدد است که او برای قبول هدایت رم متقاعد کند. در همین حال دانیله دروسی هم که به دلیل مصدومیت خانه‌نشین است، ظاهراً‌ از این فرصت استفاده کرده تا سرمربی سابقش در تیم ملی ایتالیا صحبت و او را به کادر فنی رم دعوت کند. کنته چندی پیش هم در ورزشگاه المپیکوی شهر رم در حال تماشای بازی جالوروسی رؤیت شد که این موضوع به احتمال ورود او به کادر فنی این تیم در آینده‌ای نه چندان دور قوت بخشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vg9nb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسپالتی واکنش نشان داد/آیا من واقعا توتی را دوست داشتم؟