تاریخ انتشار: 1397/09/21 02:53
بارسا 1-1 تاتنهام؛
کد خبر: 118100

صعود لندنی ها به یک هشتم/ تبدیل رویای اینتر به کابوس

بارسا و تاتنهام در دیداری جذاب و تماشایی به تساوی 1-1 رضایت دادند و با این نتیجه سپیدهای لندنی راهی دور بعد لیگ قهرمانان شدند.
صعود لندنی ها به یک هشتم/ تبدیل رویای اینتر به کابوس

بارسا که دو هفته پیش با پیروزی در زمین پی اس وی توانسته بود صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول را قطعی کند، امروز با خیالی راحت برابر تاتنهامی قرار گرفت که به پیروزی در این بازی برای صعود نیاز مبرم داشت. تاتنهام در صورت برد صعودش قطعی می شد و با تساوی یا شکست باید در انتظار توقف و شکست اینتر برابر پی اس وی می ماند.

 

بارسا که در این بازی بدون ترشتگن، مسی، بوسکتس، پیکه و سوارز در میدان حاضر شده بود، بازی را بهتر شروع کرد و دقیقه هفت به گل رسید.

تاتنهام که نتوانسته بود خود را با شرایط نوکمپ وفق دهد، خیلی زودتر از انتظار دروازه خود را باز شده دید. گلی که به شکلی فوق العاده زیبا توسط دمبله به ثمر رسید. ستاره فرانسوی در میانه زمین از اشتباه بازیکن تاتنهام استفاده کرد و توپ را در اختیار گرفت. او 50 متر را با سرعت طی کرد و درون محوطه جریمه با دریبل زدن وینکس، با پای چپ توپ را از زیر دستان لوریس وارد دروازه کرد.

دقیقه 9 سانتر تند و تیز کین به درون محوطه جریمه بارسا به شکلی خطرناک از جلوی دروازه راهی اوت شد. سون هرچه تلاش کرد به توپ نرسید.

چند دقیقه بعد دمبله بازهم هنرنمایی کرد ولی در آخرین لحظه ضربه او با برخورد به مدافع تاتنهام و سپس خودش راهی اوت شد.

دقیقه 29 تاتنهام بخت مناسبی برای گلزنی را از دست داد. این بار سانتر دنی رز به درون دروازه نیاز به نوک پای هریک کین داشت اما او به توپ نرسید.

 

دو  دقیقه بعد بهترین فرصت تاتنهام برای به تساوی کشاندن بازی از دست رفت. سون با پاس اریکسن با سیله سن تک به تک شد اما ضربه او را گلر هلندی بارسا با پا برگشت داد. همین بازیکن 5 دقیقه بعد با یک شوت زمینی شانسش را امتحان کرد اما سیله سن کار مشکلی برای مهار توپ نداشت.

بازی در نیمه اول در حال اتمام بود که ضربه ای غافلگیر کننده کوتینیو به تیر عمودی برخورد کرد و به اوت رفت تا تاتنهام با خوش شانسی از دریافت گلی دیگر فرار کند.

چهار دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که تاتنهام تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت. ارسال عمقی زیبای بازیکن تاتنهام به هری کین رسید. یک استپ و پاس به عقب او به اریکسن رسید اما ضربه پای چپ ستاره دانمارکی از بیرون محوطه جریمه را سیله سن با واکنشی خیره کننده راهی کرنر کرد.

دقیقه 54 بارسا توسط کوتینیو می توانست به گل دوم برسد اما شوت او توسط مدافعان بارسا بلوکه شد.

بارسا دقیقه 61 به گل دوم رسید اما به درست توسط کمک داور آفساید اعلام شد. مونیر در موقعیت آفساید روی پاس کوتینیو صاجب توپ شده بود.

دقیقه 75 روی سانتر اریکسن از راست، لوکاس مورا با ضربه سر شیرجه ای می رفت دروازه بارسا را باز کند اما سیله سن از روی خط توپ را برگشت داد. لوکاس روی ریباند بازهم صاحب توپ شد ولی شوت کات دار او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

 

 

تاتنهام با وجود اینکه مسی نیز وارد زمین شده بود، تیم برتر میدان بود و با تمام وجود برای زدن گل تساوی تلاش می کرد. دقیقه 79 سانتر زمینی خطرناک سیسوکو از راست با برخورد به پای لنگله به سیله سن رسید.

دقیقه 83 بر خلاف روند بازی، ضربه کوتینیو نزدیک بود به گل دوم بارسا تبدیل شود ولی توپ به تیر برخورد کرد. این دومین ضربه کوتی به تیر در بازی امشب بود.

یک دقیقه بعد تاتنهام مزد برتری خود را گرفت. فرار کین از چپ و سانتر رو به جلوی او را از شش  قدم، لوکاس به گل تساوی تبدیل کرد. با این نتیجه تاتنهام راهی مرحله بعد می شد.

دقیقه 89 دنی رز روی پاس کین و از چند قدمی دروازه توپ را به شکلی عجیب به آسمان کوبید تا بازی همچنان مساوی بماند.

در نهایت این بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت و با توجه به توقف خانگی اینتر، این تاتنهام بود که راهی مرحله بعد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45opqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بزرگان فوتبال جزیره به دنبال ستاره خط میانی بارسا