تاریخ انتشار: 1397/09/22 11:50
کد خبر: 117939

ستاره خارجی تراکتورسازی با زهم خبر ساز شد

روزنامه اسکاتیش سان گزارش داد آنتونی استوکس بازیکن سابق تراکتورسازی که به نامزد خود خیانت کرده بوده حالا از کرده خود پشیمان است و قصد دارد رابطه‌ی خود با نامزدش را از سر بگیرد.
ستاره خارجی تراکتورسازی با زهم خبر ساز شد

روزنامه‌ی اسکاتلندی اسکاتیش سان گزارش داد آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی سابق تراکتورسازی که سابقه‌ی بازی در سلتیک اسکاتلند را هم دارد بعد از مدتها همراهی با نامزدش به او خیانت کرده بوده ولی حالا از کرده‌ی خود پشیمان بوده و با قطع رابطه‌‌ی دوم خود قصد دارد به نامزد سابقش که از او صاحب فرزند است برگردد.

به گزارش اسکاتیش سان، استوکس و نامزدش که در سال گذشته صاحب فرزنده شده بودند و هم اکنون هم در انتظار تولد فرزند دوم‌شان هستند به دلیل اینکه استوکس چندی پیش با دختر دیگری رابطه برقرار کرده بوده از هم جدا شده بودند. اسکاتیش سان می‌گوید استوکس حالا رابطه‌ی دومش را قطع کرده و قصد دارد در آستانه‌ی تولد دومین فرزندش با نامزد خود آشتی کند. 

منبعی که نخواسته نامش فاش شود به روزنامه‌ی اسکاتیش سان گفته:" استوکس و نامزدش در آغاز رابطه‌ی عاشقانه‌ی پرشوری داشتند ولی زمانی که استوکس بریتانیا را ترک کرد و برای بازی در تیم یونانی آپولون اسمیرنی و سپس تراکتورسازی راهی یونان و ایران شد، رابطه‌ی این دو عملاً قطع شده بود. ولی این روزها نوا پسر استوکس به اولویت اول او تبدیل شده و استوکس قصد دارد رابطه‌ی خود با نامزدش را دوباره از سر بگیرد".

بعضی از نزدیکان این بازیکن در زمان جدایی استوکس از تراکتورسازی مساله ارتباطات پیچیده خانوادگی و روابط وی را از عوامل جدایی او و پشت کردن به قراردادش با تراکتورسازی می دانستند که این خبر منتشرشده در روزنامه اسکاتلندی اسکاتیش سان این شایعات را تایید می کند. تراکتورسازی از این بازیکن دردسرساز به فیفا شکایت کرده و قصد دارد خسارت ترک قرارداد را از این بازیکن دریافت کند. بازیکنی که اگر چه از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت با رفتارها و بدقولی های خود مالک، کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی را به ستوه آورده بود. از آنتونی  استوکز بعد از جدایی از تراکتور هیچ خبر خاصی درباره فعالیت های فوتبالی در دست نیست و تنها یک توئیت دباره حضور او در تمرینات تیم فالکرک به عنوان بازیکن تستی وجود دارد که آن هم تایید نشده است. شاید استوکس با سر و سامان دادن به مسائل خانوادگی دوباره تبدیل به همان بازیکنی شود که همه از او انتظار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ob9pq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صبر ادامه‌دار و عجیب تراکتورسازی در مورد استوکس و اروین