تاریخ انتشار: 1397/09/24 20:53
کد خبر: 117621

ادامه درخشش ستاره فرانسوی در الهلال

بافیتیمی گومیس، مهاجم فرانسوی تیم الهلال عربستان در جریان شکست امروز تیمشان تک گل آبی‌های ریاض را به ثمر رساند تا رکورد خارق العاده‌ای از خود به جا بگذارد.
ادامه درخشش ستاره فرانسوی در الهلال

عصر امروز تیم الهلال از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر عربستان به مصاف الحزم رفت و در پایان با نتیجه 2-1 برابر حریف نه چندان مطرح خود شکست خورد. تک گل الهلال در این دیدار را گومیس، ستاره مطرح فرانسوی آن‌ها به ثمر  رساند تا اینگونه رکورد جالب توجهی از خود به جا بگذارد.

بافیتیمی گومیس فرانسوی که ابتدای این فصل با جدایی از گالاتاسرای ترکیه به الهلال اضافه شده در 15 مسابقه برای تیم جدیدش 13 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل هم ارسال کرده تا بر روی 15 گل تاثیر مستقیم داشته باشد و اینگونه به ستاره بی بدیل الهلالی‌ها تبدیل شود.

شاگردان ژسوس علی‌رغم شکست برابر الحزم کماکان با 32 امتیاز صدرنشین جدول مسابقات لیگ برتر هستند و النصر با 29 امتیاز پست سر آن‌ها قرار دارد. الهلال که در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران همگروه است هفته آینده دیدار حساس و جذابی را با رقیب دیرینه خود یعنی الاهلی برگزار می‌کند و با برد در این دیدار به دنبال تداوم روند درخشان خود هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg6kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم سابق بارسلونا امروز رسما الهلالی می‌شود