تاریخ انتشار: 1397/09/25 00:01
کد خبر: 117607

پیروزی دشوار اینتر مقابل اودینزه

اینتر موفق شد در دیداری دشوار با یک گل اودینزه را مغلوب کند.
پیروزی دشوار اینتر مقابل اودینزه

اینتر در شبی که نمایش خیلی خوبی برابر اودینزه نداشت با تک گل مائورو ایکاردی از روی نقطه پنالتی موفق به شکست اودینزه و حفظ رتبه سوم خود در جدول شد.

اولین فرصت بازی در دقیقه 8 برای اینتر ایجاد شد اما ضربه ژائو ماریو با اختلاف کمی از کنار دروازه اودینزه به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام شد و اگرچه اینتر مالک توپ و میدان بود اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه 22 باز هم ژائو ماریو اقدام به شوت زدن کرد اما این بار نیز ضربه او به بیرون رفت.

دقایقی بعد ایکاردی با یک ضربه سر تماشایی می توانست دروازه اودینزه را باز کند اما ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون شد.

در ادامه جریان بازی آرام شد اما اینتر در لحظات پایانی نیمه اول با ضربه کیتا بالده تا آستانه باز کردن دروازه اودینزه نیز پیش رفت که موسو عکس العملی خوبی نشان داد و نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اینتر نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست با ارسال آساموا و ضربه سر دی فرای به گل برسد اما ضربه مدافع هلندی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 55 اولین فرصت اودینزه در جریان بازی ایجاد شد اما ضربه ماندراگورا در موقعیتی خوب به بیرون رفت.

در دقیقه 66 و روی ارسال کیتا، ایکاردی بهترین فرصت را برای زدن گل اول به دست آورد اما مهاجم اینتر در شش قدم توپ را به بیرون زد.

اما در دقیقه 74 و بعد از بازبینی صحنه، یک پنالتی به سود اینتر اعلام شد که ایکاردی با یک ضربه چیپ آن را تبدیل به گل اول تیمش کرد.

در دقیقه 81 دی پائول با یک ضربه محکم دروازه اینتر را تهدید کرد اما این موقعیت توسط هندانوویچ مهار شد. در لحظات پایانی ضربه سر ایکاردی روی ارسال پریشیچ به دیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت اینتر با همان یک گل اودینزه را مغلوب کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzryw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترسی از اخراج شدن ندارم/شایعات من را اذیت نمی‌کند، به آنها عادت کرده‌ام!