تاریخ انتشار: 1397/09/25 11:35
کد خبر: 117576

مورینیو:لیورپولی‌ها به خودشان خیلی مطمئن هستند

درحالیکه منچستریونایتد به رهبری ژوزه مورینیو امروز در آنفیلد به مصاف لیورپول می‌رود، آقای خاص در آخرین اظهاراتش مدعی شد لیورپولی‌ها خوش‌شانس هستند.
مورینیو:لیورپولی‌ها به خودشان خیلی مطمئن هستند

درحالیکه لیورپول و منچسترسیتی در حال حاضر تنها دو تیم بدون شکست لیگ برتر هستند لیورپول قصد دارد امروز در آنفیلد با پیروزی مقابل یونایتد صدرجدول را از سیتی پس بگیرد و دوباره صدرنشین لیگ برتر شود. یونایتد با 16 امتیاز کمتر از لیورپول در رتبه‌ی ششم جدول قرار دارد. ولی با همه‌ی این اوصاف مورینیو معتقد است که لیورپول این اواخر خوش‌شانس بوده و بخت و اقبال با این تیم یار بوده است.

مورینیو در آستانه‌ی بازی بزرگ تیمش با لیورپول به خبرنگاران گفت:" لیورپولی‌ها به خودشان خیلی مطمئن هستند. آنها الان در بالای جدول هستند و احساس بزرگی می‌کنند، احساسی که من خیلی خوب با آن آشنا هستم و بارها تجربه‌اش را داشته‌ام. آنها احساس می‌کنند خوش‌بختند و همه چیز به نفع آنها دست به دست هم می‌دهد تا موفق شوند".

مورینیو در ادامه گفت:" لیورپولی‌ها می‌دانند که چطور اورتون را شکست دادند. می‌دانند که در بازی آخرشان مقابل بورنموث گل اول آنها آفساید بود، آنها خوب می‌دانند که در مقابل ناپولی در همان ثانیه‌های آخر ممکن بود از چمپیونزلیگ حذف شوند".

مورینیو در ادامه‌ی صحبت‌هایش اضافه کرد:" برای همین است که آنها الان همان حسی را دارند که من وقتی تیم‌هایم در بالای جدول بودند داشتم. بله شکی نیست که لیورپولی‌ها به خودشان خیلی مطمئن هستند ولی من می‌دانم که آنها احمق نیستند و می‌دانند که بازی در مقابل ما بازی دشواری برایشان خواهد بود. لیورپولی‌ها نقاط قوت و نقاط ضعف ما را می‌دانند و من معتقدم برای نقاط قوت ما احترام قائلند. چون اگر این کار را نکنند برای من مایه‌ی خوشحالی است. ولی نه، شک ندارم که می‌دانند بازی با ما برایشان چقدر مشکل خواهد بود. لیورپولی‌ها حرفه‌ای هستند و به خاطر حرفه‌ای بودن‌شان به منچستریونایتد احترام می‌گذارند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oxgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوء تفاهمی که کلوپ را علیه مورینیو شوراند

مورینیو: منچستریونایتد بهتر از لیورپول بازی کرد/ رقابت، کیفیت بالایی نداشت