تاریخ انتشار: 1397/09/26 21:42
کد خبر: 117341

گزینه بزرگ در آستانه عقد قرارداد با آبی‌ها

الهلال در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داد و از صعود به مرحله حذفی بازماند.
گزینه بزرگ در آستانه عقد قرارداد با آبی‌ها

 آنها برای فصل جاری برنامه‌های مفصلی دارند و قصد جذب چند ستاره دانه درشت را دارند تا ناکامی فصل گذشته را جبران کنند. بعد از مصدومیت ناگهانی عمر عبدالرحمان که به نوعی مهم‌ترین ستاره الهلال برای این فصل محسوب می‌شد، رییس الهلال به دنبال ستاره‌های بزرگی رفته تا کاملا مهیای نبرد با رقبا باشد. الهلال در فصل جابه‌جایی زمستانی با جذب بازیکنان بزرگ و سرشناس به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان آسیا است.

این تیم متمول سعودی این هفته با سوریانو مهاجم سابق تیم ب بارسلونا قرارداد امضا کرد و این‌بار نوبت به ابراز علاقه برای جذب هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین است که در آتالانتا بازی می‌کند.

رسانه‌های عربستانی از علاقه الهلال برای جذب الخاندرو گومز، هافبک تهاجمی آتالانتا سخن به میان آورده‌اند. روزنامه یورو اسپورت عربی نوشت که الهلال به جذب این هافبک آرژانتینی بسیار نزدیک شده است و به احتمال خیلی زیاد او هم راهی لیگ عربستان شود.

گومز که در تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با مسی همبازی بوده 30 سال سن دارد و در 20 بازی که در فصل جاری برای آتالانتا به میدان رفته توانسته 6 گل به ثمر برساند و سه پاس گل هم بدهد. رقم الهلال به گونه‌ای است که با موافقت این بازیکن آرژانتینی مواجه شده است. این در حالی است که او تا سال 2022 با آتالانتا قرارداد دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqgj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه درخشش ستاره فرانسوی در الهلال