تاریخ انتشار: 1397/09/26 22:32
کد خبر: 117333

گام‌هایی که برای پرواز رئال با سولاری نیاز است

سولاری، سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها، روزهای سختی را پیشِ روی خود می‌بیند.
گام‌هایی که برای پرواز رئال با سولاری نیاز است

 تیم فوتبال رئال مادرید پیش از حضور در جام جهانی باشگاه‌ها موانع بسیاری را باید پشت سربگذارد، زیرا این تیم برخلاف نامش در فوتبال جهان و اورپا در این فصل روزهای خوبی را پشت سرنمی‌گذارد.

بازیکنان لوس بلانکوس در حالی گام به این مسابقات خواهند گذاشت که تحت هدایت سانتیاگو سولاری در دو بازی قبلی خود مقابل زسکا مسکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و رایو وایکانو در لالیگا به خوبی ظاهر نشدند و تنها موفق به زدن یک گل شدند.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها بر این باور است که تیمش در حال بازگشت به روزهای اوج و از لحاظ فیزیکی در حال شکل‌گیری دوباره است. او باور دارد که این تیم می‌تواند سد محکمی برای تیم‌های بزرگ باشد. این در حالی است که تیم سانتیاگو در خانه مقابل زسکا کاملا ناتوان بود. شاگردان سانتیاگو هم در برابر رایو هم به سختی توانستند با نتیجه 1-0 به پیروزی برسند.

برای مثال در برخی بازی‌ها جابه‌جایی مودریچ به والورده و یا سبایوس با آسنسیو برای این تیم به خوبی جواب می‌دهد تا بتوانند به نتیجه خوبی دست پیدا کنند. بازی ندادن ایسکو توسط سولاری هم شاید این را بتوان استنباط کرد که او می‌خواهد کم‌کم این بازیکن را به روزهای خوبش بازگرداند.

اگر نگاهی اجمالی به گذشته بیاندازیم، می‌توانیم دریابیم که رئال مادرید موفق شده سه عنوان متوالی را در لیگ قهرمانان اروپا به‌دست آورد. پس می‌توان گفت که ممکن است روزهای خوبی در انتظار این تیم باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpjbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سولاری:دوست دارم همه بازیکنانم خوب تمرین کنند