تاریخ انتشار: 1397/09/27 20:55
دومین اخراج مورینیو ازلیگ برتر جزیره
کد خبر: 117213

آیا بلان گزینه موقت منچستریونایتد تا پایان فصل است؟

اخراج مورینیو از منچستریونایتد در نهایت اجرایی شد تا سایه سنگین پسافرگوسن هم چنان بر روی سرمربیان این تیم وجود داشته باشد.
آیا بلان گزینه موقت منچستریونایتد تا پایان فصل است؟

امین یزدانی؛ سرانجام ژوزه مورینیو مربی پرحاشیه و نامدار پرتغالی منچستریونایتد،پس از نتایج ضعیفی که در سال۵ ۱ /۲۰۱۴ به همراه چلسی کسب کرده بود و منجر به برکناری اش ازبلوزها شد،امروز نیز از سوی مدیران منچستریونایتد به دلالیل نتایج ضعیفی که از فصل۲ ۹ /۱۹۹۱ میلادی درتاریخ شیاطین سرخ بی سابقه بود، از کار برکنار شد تا برای دومین بار ظرف سه سال از لیگ برتر فوتبال جزیره اخراج شده باشد.این مربی پرتغالی که با نمایش و حرکات خاص و تحریک کننده ی کنار زمین و ادبیاتی که همواره با آنها در رسانه های مختلف مانور می داد، لقب آقای خاص فوتبال جهان را یدک می کشد، از باشگاه منچستر یونایتد اخراج شد تا سومین اخراجی خلا ناشی از دوران پسا فرگوسن لقب گیرد.

پس از مویس و فن خال این بار هم سایه سنگین سرالکس فرگوسن ،سومین قربانی را به دلیل نتایج ضعیف،سبک و شکل و شیوه بازی تماما دفاعی این مربی که با تاریخ و فلسفه و سبک فوتبالی این باشگاه همخوانی نداشت را گرفت. ژوزه موزینیو یکی از مربیان پرافتخار اروپا پس از شروعی فاجعه بار و ادامه مسیر فاجعه بارتر ،بعد از  نمایش ناامیدکننده اش در آنفیلد و شکست تحقیرآمیز۳-۱مقابل مرسی ساید نشینان ازکار برکنار شد.

بسیاری را عقیده بر این می باشند که این باشگاه است که سبک وفلسفه مربی را معین می کند. بنابراین منچستریونایتد باید یک سرمربی را انتخاب کند که با فلسفه و سبک این باشگاه همخوانی داشته و آن را درک کرده باشد تا بار دیگر بتواند مجد و جایگاه ازدست رفته اش را بازگرداند.قطعا مدیران این باشگاه منتظر پایان فصل جاری خواهند ماند تا بهترین گزینه را برای جایگزینی مورینیو انتخاب کنند. اما احتمالا جهت هدایت موقت این باشگاه تا آخر فصل، لوران بلان فرانسوی که سابقه مربیگری در تیم های بوردو،پی اس جی و تیم ملی فرانسه را درکارنامه دارد و ازطرفی تجربه بازی دراین تیم نیز به همراه دارد ،نام برده میشود.اما درپایان فصل و با توجه به عملکرد مربی موقت، ازبین گزینه های مختلف ومطرح جهت هدایت شیاطین سرخ، می توان به گزینه ی پوچتینو و زیدان به شکل  ویژه ای توجه کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9aaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه آغاز تعطیلات مورینیو