تاریخ انتشار: 1397/09/28 11:06
کد خبر: 117142

شایعات انتقال پوچتینو به یونایتد بی‌اساس هستند!

اونای امری سرمربی آرسنال که تیمش امروز در جام اتحادیه به مصاف تاتنهام می‌رود با تحسین از پوچتینو سرمربی تاتنهام مدعی شد شایعات انتقال پوچتینو به یونایتد بی‌اساس هستند.
 شایعات انتقال پوچتینو به یونایتد بی‌اساس هستند!

هواداران تاتنهام که بعد از اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد و انتشار شایعاتی درباره‌ی انتقال مائوریسیو پوچتینو سرمربی موفق‌شان به اولدترافورد ناراحت و نگران هستند با شنیدن حرفهای سرمربی رقیب همشهری‌شان خیال راحت‌تری پیدا کردند. چرا که اونای امری سرمربی آرسنال در آستانه‌ی دربی دو تیم لندنی در جام اتحادیه که امروز به میزبانی آرسنال برگزار می‌شود خطاب به خبرنگاران از عملکرد پوچتینو در تاتنهام بسیار تعریف کرد و مدعی شد او در تاتنهام راضی و خوشحال است و قصدی برای رفتن به منچستر ندارد.

 

جالب اینجا است که خود پوچتینو هم در مصاحبه‌ی قبل از این بازی گفته بود:" من نمی‌توانم جلوی همه‌ی این شایعات را بگیرم و کنترل‌شان کنم. شایعات همیشه وجود خواهد داشت. ولی من اینجا هستم و به شایعات کاری ندارم".    

 

اونای امری هم در مصاحبه‌ی پیش از بازی خود گفت:" به نظر من پوچتینو در تاتنهام خیلی راضی و خوشحال است. او در حال مربی‌گری یک تیم خیلی بزرگ با یک ستاره‌ی خیلی بزرگ است. آنها حالا در لیگ قهرمانان حضور دارند و در لیگ برتر هم نسبت به منچستریونایتد موقعیت بهتری دارند".

 

امری در ادامه‌ی صحبت‌های خود در پاسخ به خبرنگاران کنجکاو که از او نظرش را درباره‌ی آینده‌ی پوچتینو می‌پرسیدند گفت:" به اعتقاد من عملکرد پوچتینو در تاتنهام فوق‌العاده بوده. نمی‌دانم مائوریسیو به تغییر باشگاهش فکر می‌کند یا نه ولی تا آنجا که من می‌بینم او نسبت به تاتنهام تعهد سفت و سخت و محکمی دارد و با ایده‌های فوتبالی ناب خود باعث شده تاتنهام عملکردی عالی داشته باشد. تاتنهام با پوچتینو خیلی پیشرفت کرده. برای همین است که معتقدم تیم ما فردا در مقابل تاتنهام با آزمون سختی روبرو خواهد شد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgjg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امری:می خواهیم یک تاریخ جدید بنویسیم