تاریخ انتشار: 1397/09/28 11:22
کد خبر: 117140

لو رفت؛اولین خرید منچستریونایتد بعد از اخراج مورینیو!

روزنامه‌ی انگلیسی سان می‌گوید اد وودوارد مدیر اجرایی منچستریونایتد بعد از اخراج ژوزه مورینیو سرمربی این تیم قصد دارد داگلاس کاستا هافبک یوونتوس را در اولین فرصت به یونایتد منتقل کند.
لو رفت؛اولین خرید منچستریونایتد بعد از اخراج مورینیو!

روزنامه‌ی انگلیسی سان گزارش داد بعد از درگیری‌های مداوم مورینیو و وودوارد در طول فصل و حتی در طول تابستان به دلیل اعتراض مورینیو به سیاست‌های باشگاه یونایتد در فصل نقل و انتقالات، سرانجام اد وودوارد صبح روز سه‌شنبه بعد از جلسه‌ای کوتاه با مورینیو در محل باشگاه به او اطلاع داد که از سمت سرمربی‌گری منچستریونایتد اخراج شده است.

بخش مهمی از تنش‌های بین وودوارد و مورینیو در طول فصل به این برمی‌گشت که مورینیو خواهان جذب یک مدافع مرکزی دیگر بود. اما وودوارد درخواست‌های مورینیو را رد کرده و معتقد بود او در دوران مربی‌گری‌اش اریک بیلی و ویکتور لیندلوف را به عنوان دفاع وسط جذب کرده و دیگر نمی‌تواند خواهان جذب دفاع وسط باشد.

روزنامه‌ی سان می‌گوید مورینیو این اواخر دریافته بود که با وجود مخالفت‌های وودوارد با درخواستهایش، مدیر اجرایی یونایتد مدتی است برای جذب داگلاس کاستا هافبک یوونتوس تلاش می‌کند و این پروژه را تا حد زیادی جلو برده است. وودوارد قصد دارد با انتقال کاستا به یونایتد در ماه ژانویه، قدرت تهاجمی تیم را بیشتر کند. سان ادعا می‌کند که حتی پیش از اخراج مورینیو به او گفته شده که باشگاه قصد دارد در ماه ژانویه یک مدافع وسط هم به خدمت بگیرد. به نظر می‌رسد مشکل منچستر با خرید دفاع وسط به خاطر مطرح شدن این درخواست از سوی مورینیو بوده و حالا که او دیگر در این باشگاه نیست، مدیر اجرایی می‌تواند یک دفاع وسط دیگر هم به ترکیب یونایتدی‌ها اضافه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdedl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جرارد:مورینیو چندین جام را به تالار افتخارات یونایتد اضافه کرد!

آیا بلان گزینه موقت منچستریونایتد تا پایان فصل است؟
دومین اخراج مورینیو ازلیگ برتر جزیره

اظهارات نا امید کننده ژوزه مورینیو بعد از شکست برابر لیورپول
در ۲۰ دقیقه اول نمی‌توانستیم نفس بکشیم/ حالا در بهترین حالت می‌توانیم چهارم شویم