تاریخ انتشار: 1397/09/28 15:09
کد خبر: 117110

اولین اظهارنظر سولسشایر بعد از برعهده گرفتن هدایت منچستریونایتد

اولگنار سولسشایر، سرمربی موقت منچستریونایتد می‌گوید بی‌صبرانه منتظر کار با بازیکنان فوق‌العاده مستعد این تیم است.
اولین اظهارنظر سولسشایر بعد از برعهده گرفتن هدایت منچستریونایتد

اولگنار سولسشایر که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی از سوی باشگاه منچستریونایتد به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ تا پایان فصل جاری معرفی شد، در اولین اظهاراتش به سایت رسمی این باشگاه انگلیسی گفت: منچستریونایتد در قلب من است و بازگشت به اینجا فوق‌العاده است. بی‌صبرانه منتظر کار با این بازیکنان فوق‌العاده مستعد، کادرفنی و تمامی اعضای باشگاه هستم.

اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد نیز در خصوص این انتصاب اظهار داشت: اولگنار اسطوره باشگاه است که تجربیات زیادی هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی دارد. تاریخچه او در باشگاه منچستریونایتد بدین معناست که او با فرهنگ باشگاه زندگی می‌کند و نفس می‌کشد. همه ما در باشگاه منچستریونایتد خوشحال هستیم که سولسشایر و مایک فلان به جمع ما بازگشتند. اطمینان داریم که آنها بازیکنان و هواداران را در نیم‌فصل دوم متحد خواهند کرد.

با اعلام باشگاه منچستریونایتد مایک فلان، مایکل کریک و کایرن مک‌کنا نیز به عنوان دستیار، سولسشایر را همراهی خواهند کرد. این مربی نروژی جانشین ژوزه مورینیو شد که روز گذشته به دلیل تدوام نتایج ضعیف منچستریونایتد از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.

منچستریونایتد در حال حاضر با کسب 26 امتیاز از 17 بازی خود در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است که این بدترین شروع شیاطین سرخ در رقابت‌های لیگ برتر در 28 سال گذشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j67wz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی ساوتهمپتون اخراج شد