تاریخ انتشار: 1397/09/28 17:19
کد خبر: 117096

اولین خرید بارسلونا لو رفت

رادیو راک 1 ساعتی پیش اعلام کرد که بارسلونا با والنسیا برای انتقال قرضی جیسون موریو به توافق نهایی رسیده است.
اولین خرید بارسلونا لو رفت

بر کسی پوشیده نیست که بارسا پس از مصدومیت های متوالی اومتیتی و فرمالن به دنبال جذب یک مدافع میانی برای زمستان است. نام های مختلفی به عنوان گزینه بارسا مطرح شده اند. از کمپانی و ایوانوویچ گرفته تا امروز که اسپورت از دانیله روگانی، مدافع یوونتوس نام برد.

در نهایت اما به نظر می رسد که مدافع مدنظر بارسا جیسون موریو، مدافع 26 ساله کلمبیایی است. مدافع سابق اینتر که فصل گذشته به لالیگا برگشت تا برای والنسیا بازی کند. او 17 بازی نیز برای این تیم انجام داد ولی مصدومیت ها اجازه ندادند تا او تداوم لازم را داشته باشد.

موریو در 19 سالگی بود که بازی در لالیگا با پیراهن گرانادا را تجربه کرد و سابقه حضور قرضی در لاس پالماس و کادیز را نیز دارد. او تمام مشخصه های لازم برای حضور در بارسا همچون تجربه بالا، سابقه بازی در یک تیم بزرگ و نیز آشنایی با فضای لالیگا را باهم دارد.

طبق ادعای راک 1، موریو که در این فصل تنها سه بازی برای والنسیا انجام داده و مورد نظر مارسلینو، سرمربی این باشگاه نیست، به صورت قرضی و تا انتهای فصل راهی بارسا خواهد شد. هنوز مشخص نیست که در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود خواهد داشت یا خیر با این حال توافق قطعی شده و به زودی اعلام خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ow7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی رافینیا از بارسا در نقل و انتقالات زمستانی