تاریخ انتشار: 1397/09/29 10:43
کد خبر: 117011

مایل هستم به بایرن مونیخ بپیوندم!

تیمو ورنر ستاره‌ی آلمانی و ملی‌پوش باشگاه لایپزیش بعد از شکست 1-0 این تیم مقابل بایرن مونیخ به صراحت گفت که مایل است به بایرن مونیخ بپیوندد.
مایل هستم به بایرن مونیخ بپیوندم!

مدیران باشگاه لایپزیش دیروز بعد از شکست 1-0 تیم‌شان مقابل بایرن مونیخ در حالی که از این شکست ناراحت بودند با خبری ناراحت‌کننده‌تر روبرو شدند چرا که ستاره‌ی لایپزیش، تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش آلمانی بعد از این بازی به صراحت اعلام کرد که مایل است به بایرن مونیخ ملحق شده و مونیخی شود.

این در حالی است که قرارداد فعلی ورنر با لایپزیش تا دو فصل دیگر ادامه دارد. ورنر در حال حاضر دو گزینه در اختیار دارد، یا اینکه قرارداد جدیدی با لایپزیش امضا کند یا اینکه در پایان فصل راهی باشگاهی دیگر شود. اما روزنامه‌ی بیلد چندی پیش گزارش داده بود که از میان باشگاه‌های خواهان جذب ورنر، بایرن مونیخ به جذب او نزدیک‌تر است و تمایل زیادی دارد که ورنر را در پایان فصل جاری به مونیخ منتقل کند.

تیمو ورنر هم بعد از شکست 1-0 لایپزیش مقابل بایرن که دیروز در آلیانز آرنا اتفاق افتاد به صراحت گفت که اگر در آلمان بماند، بایرن مونیخ تنها تیمی است که به آن خواهد پیوست.

ورنر در ادامه‌ی صحبت‌هایش با شبکه اسکای اسپرتز آلمان گفت:" من از نظر زمانی تحت فشار نیستم و در نتیجه می‌توانم در سال جدید با حوصله فکر کنم و درباره‌ی آینده تصمیم بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k78q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگار گوتزه باید ثابت کند بهتر از مسی است
تیمو ورنر: