تاریخ انتشار: 1397/09/29 15:00
کد خبر: 116974

قول زیدان به مدیران باشگاه یوونتوس/ آلگری سرمربی رئال میشود

مدیر اجرایی پیشین باشگاه یوونتوس مدعی شد آلگری در این تابستان یوونتوس را ترک خواهد کرد و به جای او زیدان هدایت بانوی پیر را برعهده می‌گیرد.
قول زیدان به مدیران باشگاه یوونتوس/ آلگری سرمربی رئال میشود

لوچانو موجی، مدیر اجرایی پیشین باشگاه یووننتوس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «7 Gold » ایتالیا مدعی شد ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی کنونی یوونتوس در حال برنامه‌ریزی برای قبول هدایت سرمربیگری تیم فوتبال رئال مادرید است. در حالی موجی این ادعا را مطرح کرده که خود آلگری پیش از این خبر داده بود که در تابستان اخیر پیشنهاد رئال مادرید برای سرمربیگری کهکشانی‌ها را رد کرده بود تا مأموریت نیمه‌تمامش که همان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست را به پایان برساند.

موجی همچنین مدعی شد که در صورت جدایی آلگری، زین‌الدین زیدان که بین سال‌های 1996 تا 2001 برای بانوی پیر بازی می‌کرد، سرمربی یوونتوس خواهد شد. گفته می‌شود زیدان که یکی از گزینه‌های سرمربیگری منچستریونایتد برای فصل آینده هم است، پیش از این به مدیران باشگاه یوونتوس قول حضور روی نیمکت این تیم را داده است.

باشگاه رئال مادرید ماه گذشته بود که پس از اخراج خولن لوپتگی، با قراردادی دو و نیم ساله سانتیاگو سولاری را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، اما شکست‌های مشابه 3 بر صفر مقابل ایبار در لالیگا و زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا، مدیران باشگاه رئال مادرید برای ادامه همکاری با این سرمربی آرژانتینی مردد کرده است.

در حالی لوچانو موجی مدعی حضور آلگری روی نیمکت رئال مادرید از فصل آینده شده که روزنامه اسپانیایی «ال‌پایس» هم روز گذشته از مذاکره سران باشگاه رئال مادرید با ژوزه مورینیو برای بازگرداندن وی به سانتیاگو برنابئو خبر داده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kwqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش یوونتوس برای جذب هافبک خوش‌تکنیک رئالی‌ها