تاریخ انتشار: 1397/09/29 20:22
کد خبر: 116935

میاتوویچ: پرز عاشق ژوزه مورینیو است

پردراگ میاتوویچ شانس بالایی برای بازگشت ژوزه مورینیو به رئال مادرید قائل است.
میاتوویچ: پرز عاشق ژوزه مورینیو است

 و به نقل از فورفورتو، از نگاه پردراگ میاتوویچ، ستاره سال های نه چندان دور رئال مادرید، ژوزه مورینیو به دلیل روابط خوب خود با فلورنتینو پرز ممکن است باز هم روی نیمکت رئال مادرید بنشیند.

به دنبال شکست 3-1 منچستریونایتد در مقابل لیورپول و ایجاد فاصله ای 19 امتیازی با شاگردان یورگن کلوپ در صدر جدول، ژوزه مورینیو روز سه شنبه از هدایت یونایتد برکنار شد. اکنون اوله گونار سولسشائر قرار است تا پایان فصل به عنوان مربی موقت در اولدترافورد حضور یابد.

علیرغم مشکلات به وجود آمده برای مورینیو در یونایتد، او مردی است که در انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال به قهرمانی لیگ رسیده و از حالا گمانه زنی ها درباره مقصد بعدی آقای خاص در دنیای فوتبال آغاز شده است. در این میان عده ای صحبت از حضور دوباره مورینیو در مادرید می‌کنند. رئال مادرید بعد از اخراج جولن لوپتگی، سانتیاگو سولاری را روی نیمکت نشانده اما پیش بینی می‌شود یک مربی بزرگ در تابستان به برنابئو برود.

از نظر پردراگ میاتوویچ، بازیکن و مدیرورزشی سابق رئال مادرید، نباید از انتخاب دوباره ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی رئال مادرید شگفت زده شویم. او در این ارتباط به کادناسر می‌گوید:

    نمی‌توانم درصد خاصی بگویم، اما از منظر احتمال، بله، احتمال آن زیاد است.

    چرا این را می‌گویم؟ چون فلورنتینو عاشق ژوزه است و هر زمان بحث تغییر مربی به وجود می‌آید، با او ارتباط برقرار می‌کند.

مورینیو در سال های 2010 تا 2013 سرمربی رئال مادرید بود و با این تیم موفق به قهرمانی لالیگا در فصل 12-2011 شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k786x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان جانشین په په در فصل آینده را مشخص کرد