تاریخ انتشار: 1397/09/30 15:08
کد خبر: 116864

اینترمیلان همچنان به دنبال ستاره آلمانی آرسنال

با وجود انتشار خبرهایی درباره‌ اینکه مسوت اوزیل قصد ندارد آرسنال را در نیم فصل ترک کند، دیلی‌میل می‌گوید که اینترمیلان همچنان به دنبال جذب او در ماه ژانویه است.
اینترمیلان همچنان به دنبال ستاره آلمانی آرسنال

 چندی پیش با انتشار گزارشهایی مبنی بر ناراحتی مسوت اوزیل از اوضاعش در آرسنال، شایعاتی درباره‌ انتقال او به تیمهای دیگر در ماه ژانویه مطرح شد؛ ولی بعد، رسانه‌های مختلف به نقل از اوزیل گزارش دادند که او قصد ندارد آرسنال را در نیم‌فصل ترک کند. یکی از مهم‌ترین پیشنهادهای اوزیل از طرف اینترمیلان بوده است و روزنامه‌ دیلی‌میل انگلیس می‌گوید با وجود تکذیب‌ها، این باشگاه ایتالیایی همچنان برای جذب اوزیل تلاش می‌کند.

مسوت اوزیل روز چهارشنبه از طرف اونای امری در بازی آرسنال مقابل تاتنهام کنار گذاشته شد. بازی‌ای که با شکست سنگین ۲-۰ آرسنالی‌ها به پایان رسید. به نظر می‌رسد اوزیل در هفته‌های اخیر از نظر آمادگی بدنی دچار مشکل بوده است؛ چرا که او تا در ماه دسامبر تنها در دو بازی برای آرسنال به میدان رفته است. دیلی‌میل می‌گوید به همین دلیل اینتر معتقد است همچنان می‌تواند اوزیل را برای عزیمت به ایتالیا متقاعد کند.

یکی دیگر از نکاتی که اینتر روی آن دست گذاشته، این است که آرسنال دستمزد هفته‌ای ۳۵۰هزار یورویی اوزیل را بالا می‌داند و در نتیجه ممکن است با توجه به اینکه مسوت اوزیل دیگر بازیکن فیکس باشگاه نیست، در مورد دستمزد او تجدیدنظر کند. اگر این اتفاق بیفتد، بدون شک اینتر شانس به مراتب بیشتری برای راضی کردن اوزیل برای سفر به ایتالیا پیدا خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdm7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرسنال اوزیل را در نقل و انتقالات قرض می‌دهد