تاریخ انتشار: 1397/09/30 15:33
کد خبر: 116859

شرط‌‌بندی دو بازیکن منچستریونایتد بر سر اخراج مورینیو

دو بازیکن منچستریونایتد که یکی از آنها اخیراً با ژوزه مورینیو اختلاف پیدا کرده بود، بر سر اخراج آقای خاص از این تیم شرط‌بندی کرده‌ بودند.
شرط‌‌بندی دو بازیکن منچستریونایتد بر سر اخراج مورینیو

 به دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه پل پوگبا، هافبک فرانسوی من‌یونایتد و دشمن اول مورینیو پس از اطلاع از اخراج این مرد پرتغالی درحضور هم‌تیمی‌هایش ابراز خرسندی کرده، اکنون به نظر می‌رسد که یکی دیگر از بازیکنان این تیم هم از اخراج آقای خاص خوشحال است.

نشریه سان انگلیس مدعی شده است که الکسیس سانچس، بال شیلیایی تیم فوتبال منچستریونایتد با یکی از هم‌تیمی‌هایش درباره اخراج ژوزه مورینیو، اتفاقی که عصر روز سه‌شنبه هفته جاری رخ داد، مبلغ 20 هزار پوند شرط‌بندی کرده‌ است.

طبق ادعای سان، سانچس در گروه «واتساپ» بازیکنان منچستریونایتد پیامی با این مضمون منتشر کرده که در آن آمده:«به شما گفته بودم اینطور می‌شود (مورینیو اخراج می‌شود)!! صبر همه چیز را حل می‌کند. روخو تو به من 20 هزار پوند بدهکاری.»

به این ترتیب به نظر می‌رسد بازیکنی که سانچس با او بر سر اخراج مورینیو شرط بسته، هم‌تیمی آرژانتینی‌اش مارکوس روخو است که ظاهراً اعتقاد داشته باشگاه سرمربی پرتغالی تیم را برکنار نمی‌کند.

انتشار این خبر باعث بهت هواداران و مدیران باشگاه منچستریونایتد شده است، چرا که سانچس نه تنها خودش در این فصل کار خاصی برای شیاطین سرخ انجام نداده و از زمان پیوستنش به این تیم از اوج فاصله گرفته، بلکه الان هم که به دلیل مصدومیت خانه‌نشین است با حقوق 505 هزار پوندی‌اش در هفته، هزینه سنگینی را به باشگاه تحمیل می‌کند.

در آشفته بازار منچستریونایتد که هواداران انتظار دارند سانچس هرچه زودتر به کمک تیم بیاید، فیلم‌هایی از او منتشر شده است که این بازیکن شیلیایی را در حال اسب‌سواری و گرفتن تولد 30 سالگی خود با دوستان و خانواده‌اش نشان می‌دهد که این موضوع بیش از پیش او را از چشم هواداران و مدیران باشگاه انداخته است.

سانچس مانند پوگبا یکی از بازیکنان بود که در فصل جاری با مورینیو اختلافاتی داشت اما شدت آن به اندازه جنگ علنی آقای خاص و هافبک فرانسوی تیم نبود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7krq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سود بالای مورینیو از اخراج!