تاریخ انتشار: 1397/09/30 15:52
کد خبر: 116856

حضور ستاره رئال در منچسترسیتی منتفی شد

نشریه انگلیسی مدعی شده انتقال ایسکو به منچسترسیتی که انتظار می رفت در ژانویه صورت بگیرد به تعویق افتاده و هر دو دلیلی برای صبر کردن تا آغاز فصل آینده دارند.
حضور ستاره رئال در منچسترسیتی منتفی شد

 ایسکو، ستاره جوان تیم فوتبال رئال مادرید در این تیم شرایط خوبی ندارد و از زمان مربی گری لوپتگی در رئال مادرید و رفتن زیدان شایعاتی درباره احتمال جدا شدن او از این تیم به میان آمده است.

انتظار می رفت جدایی لوپتگی شرایط را برای او بهتر کند، اما وقتی این طور نشد مطبوعات اخبار بیشتری درباره او منتشر کردند. در این میان گواردیولا و منچسترسیتی را به عنوان بهترین مشتری او معرفی کرده اند اما ایویننگ استاندارد مدعی شده در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی پپ برنامه ای برای جذب این بازیکن ندارد. از طرفی او نمی خواهد مانع پیشرفت فیل فودن، ستاره جوان تیمش شود و از طرفی هم خود ایسکو امیدوار است در آغاز فصل جدید و با روی کار آمدن سرمربی جدید دوباره به روزهای اوجش در تیم مادریدی بازگردد.

البته این نشریه احتمال پیوستن ایسکو به سیتی را رد نکرده و مدعی شده بعد از این که پپ پروسه پیشرفت فودن را بررسی کرد و ایسکو هم در جریان تصمیم باشگاه برای فصل آینده قرار گرفت احتمال این که این انتقال که مدت ها هواداران در انتظارش بودند، صورت گیرد، وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epdly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هافبک رئال مادرید در لیست خرید منچسترسیتی!