تاریخ انتشار: 1397/09/30 18:04
کد خبر: 116833

تمجید ویژه لروی سانه از ستاره محبوب گواردیولا

وینگر جوان انگلیسی با گل ها و پاس گل های خود کمک زیادی به منچسترسیتی کرده است حال لروی سانه به تمجید از او پرداخته است.
تمجید ویژه لروی سانه از ستاره محبوب گواردیولا

 لروی سانه به تمجید از رحیم استرلینگ، هم تیمی خود در منچسترسیتی پرداخت و معتقد است که اگر او با همین انگیزه به کارش ادامه دهد، می تواند در آینده به بازیکن بهتری تبدیل شود.

استرلینگ ۱۸ گل در فصل گذشته در لیگ برتر برای منچسترسیتی به ثمر رساند و به تیمش کمک کرد تا با ۱۹ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان لیگ برتر شود. او در این فصل نیز روند مثبت خود را ادامه داد و در ۱۴ مسابقه موفق به زدن ۹ گل شد.

لروی سانه وینگر آلمانی در خصوص استرلینگ بیان کرد: رحیم گل های زیادی می زند و به طرق مختلف به تیم کمک می کند. او فرد واقعا خوب و فروتنی است و همچنان انگیزه زیادی دارد که پیشرفت کند. این چیزی است که او را به سمت بهتر و بهتر شدن حرکت می دهد. اگر او هر سال به همین روند خود ادامه دهد، می تواند یکی از بهترین فوتبالیست ها باشد. شما می بینید که او نسبت به فصل گذشته نیز بیشتر بازی کرده است و البته فصل گذشته نیز گل های متعددی به ثمر رساند.

لروی سانه وینگر آلمانی در خصوص وضعیتش خود و تیمش اضافه کرد: از شیوه ای که اتفاقات برایم رقم خورده اند کاملا راضی ام و البته برای تیم نیز بسیار خوشحالم. ما بازی هایمان را برده ایم و هر روز پیشرفت کرده ایم. همچنین از اشتباهاتمان نیز درس گرفته ایم. با وجود باخت به چلسی که همه از آن ناراحت بودند زیرا بازی بزرگی بود، اما ما همگی از آن درس گرفتیم و این تجربه نه فقط بابت اشتباهات و نسبت به کارهای خوبمان در زمین نیز بود. ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم اما می دانیم که می توانیم بهتر از آن بازی عمل کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpg8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره منچسترسیتی موافق تمدید با این تیم