تاریخ انتشار: 1397/10/03 10:36
کد خبر: 116521

پوچتینو وجه رمانتیک شخصیت خود را نشان داد!

مائوریسیو پوچتینو بعد از پیروزی 6-2 تاتنهام در مقابل اورتون که دیروز در سالگرد ازدواجش اتفاق افتاد در مصاحبه‌ی پایان بازی وجه رمانتیک شخصیت خود را نشان داد!
پوچتینو وجه رمانتیک شخصیت خود را نشان داد!

با اینکه مائوریسیو پوچتینو دیروز در سالگرد ازدواج خود به دلیل بازی تیمش تاتنهام با اورتون نتوانست به موقع به خانه برگردد تا سالگرد بیست و ششمین سال ازدواجش را با همسرش جشن بگیرد ولی بعد از پیروزی 6-2 تیمش مقابل اورتون که در خانه‌ی حریف بدست آمد، در مصاحبه‌های پایان بازی بارها به تقارن 26 سالگی ازدواج خود و نتیجه‌ی 6-2 بدست آمده در بازی اشاره کرد تا نشان دهد شخصیتش وجه رمانتیک پررنگی هم دارد.

پوچتینو بعد از نمایش درخشان تیمش که توانست اورتون را در خانه‌اش گودیسون پارک با نتیجه‌ی 6-2 در هم بکوبد در مصاحبه با خبرنگاران بی بی سی گفت:" بیست و شش، فوق‌العاده است. نتیجه‌ی این بازی باورکردنی نیست. می‌خواهم همینجا سالگرد ازدواج‌مان را به همسرم تبریک بگویم".

پوچتینو سپس اضافه کرد:" آخر می‌دانید من به انرژی کائنات  باور دارم. شاید باور نکنید ولی امروز با خودم فکر می‌کردم که باید برای همسرم هدیه بگیرم. بله، این هم هدیه. 6-2. بیست و شش سال ازدواج. باور کردنی نیست!".

پوچتینو در مواجهه با سوالات خبرنگاران توضیحات بیشتری داد و گفت:" در لحظات آخر بازی با کمکم ژسوس پرز در این باره صحبت می‌کردیم. چون امروز سالگرد بیست و ششمین سال ازدواج من و همسرم است. بیست و شش سال پیش در این لحظات من در عروسی خودم بودم و حالا نتیجه 6-2. فوق‌العاده است. این یک تصادف است ولی بعضی وقتها نمی‌شود همه چیز را به تصادف ربط داد".

خبرنگار از پوچتینو پرسید حالا به جز این نتیجه برای همسرتان هدیه دیگری هم خریده‌اید؟ و پوچتینو در پاسخ گفت:" خب راستش را بخواهید من چون امشب دیر به خانه می‌رسم ...". در این لحظه همه حضار شروع به خندین کردند و خبرنگار بی بی سی گفت:" چه بهانه‌ی بی‌نظیری. من هم به شما تبریک می‌گویم و کریسمس مبارک!".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgmxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره تاتنهام مقابل اورتون درخشید

انتقاد پوچتینو از عملکرد داور در بازی با لیورپول
داور خطای پنالتی روی «سون» را اعلام نکرد