تاریخ انتشار: 1397/10/04 16:46
کد خبر: 116353

بحران پشت بحران برای اتلتیکو مادرید

اتلتیکو در این فصل لالیگا خوب نتیجه گرفته اما این دلیل نمی‌شود که تیم روی آرامش را ببیند.
بحران پشت بحران برای اتلتیکو مادرید

مثلا توماس پارتی در برد یک بر صفر مقابل اسپانیول در ترکیب ثابت قرار گرفت ولی بعد از بازی نق زد و ابراز نارضایتی کرد.
این بازیکن غنایی در این فصل چندان بازی نکرده و رودریگو هرناندس به او ترجیح داده شده است اما او مقابل اسپانیول در کنار آنخل کوریا در ترکیب حضور یافت. پارتی گفت: «گاهی در اتلتیکو احساس می‌کنم خوشحال نیستم.» این بازیکن شماره 5 به این ترتیب تبدیل به مشکل جدید اتلتیکو شده؛ البته تیم با مشکلات بزرگتری روبه‌رو است.
مشخص شده که لوکاس هرناندس به احتمال فراوان در ژانویه باشگاه را به مقصد بایرن مونیخ ترک خواهد کرد. دیه‌گو سیمئونه گفته که باشگاه باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا مانع این انتقال شود، هرچند باشگاه پولی ندارد که بتواند قرارداد جدیدی با دستمزد بالاتر با این بازیکن امضا کند.
باشگاه اتلتیکو مادرید به سقف پرداخت دستمزد رسیده و بازیکنان این را از تابستان می‌دانند. دیه‌گو کاستا پس از نمایش درخشان در سوپرجام اروپا درخواست افزایش دستمزدش را داشت و آنتوان گریزمان هم قرارداد جدیدی امضا کرد که طبق آن، سالانه 21 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. این یعنی سه برابر دستمزد کاستا که دومین بازیکن پردرآمد اتلتیکو مادرید است.
یان اوبلاک هم می‌خواهد که قرارداد بهتری با اتلتیکو امضا کند. دستمزد فعلی او 4 میلیون یورو در سال است و او می‌خواهد یکی از پردرآمدترین دروازه‌بان‌های دنیا شود. بازیکنان اتلتیکو قراردادهای جدیدی می‌خواهند که در آنها، هم حقوقشان بهتر شده باشد و هم شرایط دیگر قراردادهایشان.
مصدومیت‌ها هم به مشکلات اتلتیکو دامن زده است. بسیاری از بازیکنان این تیم دچار مصدومیت عضلانی شده‌اند و این آسیب‌دیدگی‌ها باعث شده که انتقاد از پروفه اورتگا، مربی بدنساز تیم افزایش یابد. این در حالی است که اورتگا فرد مشهوری در این زمینه است.
اتلتیکو مادرید در این فصل چند بحران را پشت سر گذاشته و صحبت‌های توماس پارتی هم جدیدترین بحران این باشگاه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ap86y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد مانژوکیچ با یووه تمدید میشود