تاریخ انتشار: 1397/10/04 17:20
کد خبر: 116349

دوست دارم بار دیگر نیمار را با پیراهن بارسا ببینم

نیمار تابستان 2017 در انتقالی جنجالی از بارسا راهی پی اس جی شد ولی در چند ماه اخیر شایعاتی در مورد بازگشت او شنیده می شود.
دوست دارم بار دیگر نیمار را با پیراهن بارسا ببینم

 در بارسلونا همچنان رویای بازگشت نیمار را در سر دارند و حتی چندی پیش مدیر اجرایی این باشگاه حاضر نشد چنین احتمالی را رد کند؛ با این وجود فوق ستاره برزیلی از علاقه خود برای ادامه کار در پی اس جی سخن گفته و بعید است الخلیفی اجازه جدایی به نیمار بدهد.

آرتور ملو، خرید برزیلی این فصل بارسا در آستانه سال نوی میلادی در مصاحبه اختصاصی با موندودپورتیوو شرکت کرد و به سوالات مختلفی پاسخ داد. او که توانسته در همین ماه های ابتدایی حضورش، ارزش های خود را به اثبات برساند، امیدواری ها برای ظهور یک ژاوی جدید در بارسا را زنده کرده است.

آرتور نیز از جمله کسانی است که دوست دارد نیمار را بار دیگر با پیراهن بارسا ببیند. او در همین رابطه گفت:« به شخصه هر روز دعا می کنم نیمار به بارسا برگردد. کیفیت او غیر قابل بحث است و هر چقدر بازیکن بزرگ بیشتری در بارسا حضور داشته باشد، به نفع تیم خواهد بود. واقعا دوست دارم بار دیگر او را با پیراهن بارسا ببینم ولی نیمار زندگی خودش را دارد و بهتر می داند که چه چیزی به صلاحش خواهد بود. ما دوستان خوبی برای هم هستیم و از لحاظ حرفه ای نیز همیشه از تحسین کنندگانش هستم.»

تمجیدهای مسی:« اولین بار پدرم به من گفت که مسی از من تعریف کرده است و گفته که شگفت زده اش کرده ام. اینکه من بهترین خرید فصل بارسا بوده ام. پدرم آدم شوخ طبعی است و فکر کردم بازهم شوخی می کند. به او گفتم که دست از شوخی بردارد اما تاکید کرد که جدی می گوید و سپس مصاحبه مسی را به من نشان داد. ویدئوی مصاحبه را هم دیدم تا باورم شد. باورکردنی نبود. بهترین بازیکن تاریخ از من تعریف کرده بود. تا ساعت ها در پوست خودم نمی گنجیدم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36k9py

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



انریکه: امیدوارم نیمار 900 گل دیگر هم بزند