تاریخ انتشار: 1397/10/05 10:28
کد خبر: 116280

سرمربی آرسنال: احتیاط را در دستور کار قرار نخواهیم داد!

اونای امری سرمربی آرسنال می‌گوید با وجود خطرناک بودن وضعیت لوکاس توریرا ستاره این تیم از نظر آمار کارتهای زرد، اگر لازم باشد او را در بازی با مقابل برایتون به میدان خواهد فرستاد.
سرمربی آرسنال: احتیاط را در دستور کار قرار نخواهیم داد!

علت نگرانی آرسنالی‌ها از آمار کارتهای زرد ستاره این فصل تیم‌شان لوکاس توریرا این است که او تا اینجا چهار کارت زرد دریافت کرده و اگر امروز در بازی آرسنال مقابل برایتون یک کارت زرد دیگر بگیرد، جدال حساس روز شنبه‌ی توپچی‌ها مقابل لیورپول را از دست خواهد داد.

این در حالی است که امری در جریان بازی قبلی آرسنال مقابل برنلی توریرا را به عنوان یار ذخیره به میدان فرستاد درحالیکه در 12 بازی قبلی توریرا از آغاز به میدان رفته بود. اما امری در آستانه بازی با برایتون می‌گوید بازی نکردن توریرا در مقابل این تیم به شرایط و نیاز آرسنال بستگی خواهد داشت نه به بازی مقابل لیورپول.

امری در این باره به خبرنگاران گفت:" من در دوران مربی‌گری خود هرگز چنین تصمیم‌هایی نگرفته‌ام. ما بازی بعدی را در برایتون با تمام قوا بازی خواهیم کرد و به هیچ وجه با نگاه کردن به بازی بعدی‌مان احتیاط را در دستور کار قرار نخواهیم داد. سه امتیازی که در برایتون به تیم پیروز تعلق می‌گیرد با سه امتیاز لیورپول هیچ فرقی ندارد. ما در مقابل برایتون بازی سختی در پیش داریم و با انگیزه 100درصد و با هدف پیروزی به میدان خواهیم رفت. نمی‌دانم توریرا بازی خواهد کرد یا نه، این بستگی به شرایط دارد ولی اصلا نمی‌خواهم که به کارت زرد و تعلیق شدن برای بازی با لیورپول فکر کند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epxly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شایعات انتقال پوچتینو به یونایتد بی‌اساس هستند!