تاریخ انتشار: 1397/10/05 10:56
کد خبر: 116276

اتفاقی که برای رئال مادرید افتاد هشداری برای بارسلونا است!

یوردی کرویف پسر یوهان کرویف بزرگ و بازیکن سابق بارسلونا به این تیم توصیه کرد از وضعیت رئال بعد از عزیمت رونالدو درس گرفته و به از دست دادن مسی حتی فکر هم نکند.
اتفاقی که برای رئال مادرید افتاد هشداری برای بارسلونا است!

یوردی کرویف بازیکن سابق بارسا و پسر یوهان کرویف اسطوره بزرگ فوتبال دنیا و باشگاه بارسلونا با اشاره به وضعیت رئال مادرید بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به باشگاه سابقش بارسلونا هشدار داد که از شرایط این روزهای رئال درس عبرت گرفته و هرگز به از دست دادن لیونل مسی حتی فکر هم نکنند.

مسی البته تا سال 2021 با بارسلونا قراداد دارد ولی یوردی کرویف با اینحال معتقد است بارسا باید از وضعیت رئال بعد از عزیمت رونالدو درسهای مهمی گرفته باشد. یوردی کرویف که این روزها سرمربی‌گری تیم چونگ‌کینگ دانگدای لیفان در چین را به عهده دارد در این باره به خبرنگاران گفت:" اتفاقی که برای رئال مادرید افتاد هشداری برای بارسلونا است. رئال مادرید همچنان بازیکنان بزرگی دارد ولی در فوتبال شما به بازیکنی نیاز دارید که حتی وقتی 2-0 عقب هستید بدانید که می‌توانید در آن بازی برنده شوید. اتفاقی که در بارسلونا با مسی می‌افتد. مسی برای بارسا فراتر از فوتبال است ... او در بارسلونا یک باور است".

مسی در فصل جاری بار دیگر درخشان ظاهر شده و تا اینجا تنها در 20 بازی 21 گل برای بارسا به ثمر رسانده. کرویف در مصاحبه خود گفت:" وقتی رئال را بررسی کنید می‌بینید که کریستیانو مثل چتری بالای سر آن تیم بود که باعث می‌شود وقتی باران می‌بارد کسی خیس نشود ولی حالا دیگر چتری در کار نیست. بارسا حتماً از این شرایط درس عبرت مهمی بگیرد". 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39odqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض هواداران رئال مادرید نسبت به بازیکنان کلیدی