تاریخ انتشار: 1397/10/05 14:27
کد خبر: 116246

ادعای کوپر؛ ازبکستان در جام ملت ها باعث سورپرایز همه خواهد شد

سرمربی مشهور آرژانتینی چندماه بعد از ورود به چالش جدید مربیگری در آسیای میانه برای تمام مدعیان قهرمانی جام ملت های 2019 خط و نشان کشید.
ادعای کوپر؛ ازبکستان در جام ملت ها باعث سورپرایز همه خواهد شد

فدراسیون فوتبال ازبکستان بعد از نزدیک به یک سال تردید در انتخاب سرمربی سرانجام بعد از جام جهانی 2018 با هکتورکوپر سرمربی برکنار شده تیم ملی مصر به توافق رسید تا این مربی مشهور آرژانتینی با قراردادی پرسرو صدا سر از تاشکند در آورده و چالش جدیدی را در آسیای میانه تجربه کند.

کوپر که در ماه های اخیر نتایج خوبی با ازبکستان در بازی های دوستانه نگرفت و در آخرین بازی مهم با 4 گل در تاشکند به کره جنوبی باخت در آستانه اعزام کاروان این کشور به امارات برای تمام مدعیان قهرمانی آسیا خط و نشان کشید و مدعی شد جاه طلبی زیادی برای کسب جام قهرمانی فوتبال آسیا دارد.

کوپر گفت:«امیدوارم که به عنوان تیم قهرمان جام ملت های آسیا به کشور بازگردیم. سطح فنی فوتبال ازبکستان به جایی رسیده که این امیدواری را برای من رقم زده که می توانیم در تورنمنت پیش رو دست به کار بزرگی زده و این رویای بزرگ طرفداران ازبکستان را برآورده کنیم. من بازیکنانی دارم که توانایی های فراوانی دارند و شک ندارم در جام ملت ها باعث سورپرایز همه خواهند شد».

ازبکستان در گره F با تیم ژاپن، عمان و ترکمنستان هم گروه است و در اولین بازی روز 19 دی ماه باید به مصاف عمان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvp5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبدالکریم حسن: از دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتبال آسیا تعجب کردم؛ این عنوان فشار زیادی روی من ایجاد می‌کند