تاریخ انتشار: 1397/10/06 10:48
کد خبر: 116166

میدانستم امسال برنده توپ طلا نخواهم شد!

لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا که در رقابت برای کسب توپ طلای امسال رتبه پنجم جدول را بدست آورد می‌گوید می‌دانسته که امسال برنده توپ طلا نخواهد شد.
میدانستم امسال برنده توپ طلا نخواهم شد!

 لیونل مسی ابرستاره بزرگ بارسلونا فاش کرد که می‌دانسته امسال جایزه توپ طلا به او تعلق نخواهد گرفت. مسی 31ساله امسال در مراسم اهدای جوایز توپ طلا در رتبه پنجم قرار گرفت تا هوادارانش را شگفت‌زده کند. جایزه‌ای که به لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید و تیم ملی کرواسی تعلق گرفت. مسی که در فصل جاری در 15 مسابقه‌ای که در لالیگا برای بارسا به میدان رفته 15 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده حالا فاش کرد که از قبل می‌دانسته امسال توپ طلا به او داده نخواهد شد.

مسی در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا گفت:" وقتی نامزدهای دریافت توپ طلا را شنیدم می‌دانستم که من در رقابت اصلی برای فتح توپ طلا قرار ندارم".

با اینکه رقیب دیرین مسی، کریستیانو رونالدو امسال دیگر در لالیگا حضور ندارد و امسال کمتر شاهد رویارویی‌های مستقیم این دو ابرستاره فوتبال دنیا خواهیم بود ولی مسی در فصل جاری بار دیگر برای بارسلونا بسیار درخشان ظاهر شده است. مسی در ادامه گفت و گویش با روزنامه اسپانیایی مارکا گفت زمانی که رونالدو در اسپانیا و در رئال مادرید حضور داشته از نبرد با او لذت می‌برده. مسی در این باره به مارکا گفت:" رقابت من و کریستیانو خیلی سالم بود و کسانی که از بیرون تماشایش می‌کردند از زیبایی‌اش لذت می‌بردند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgprz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهار نظر عجیب زلاتان درمورد توپ طلا